Luetteko miehellenne näitä ketjuja ääneen? Mä luen ja voi että ku saadaan nauraa täällä kippurassa. Jotenki vastaukset tuntuu haus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Jotenkin sellainen musta huumori fiilis tulee ku luen näitä jotain ääneen. Esim. tää ketju on kyllä hauska: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1788358

Mun mieheni on nyt LOMALLA ja sehän tarkoittaa että...

Ei. Vietän täällä aikaani, kun mies ja lapset ovat pois kotoa. Tai iltaisin, kun mies töissä ja lapset nukkuu.
Me vietetään aikaa yhdessä ja silloin tehdään muuta, kun naureskellaan kaksplussalle :)

En, tää on selkeesti se "mun juttu"
ja monetkin asiat jotka mua naurattaa, ei naurata mun miestä joten se veisi sitten ilon siitä hommasta kun pitäs selittää sille, miks hönötän :D

Alkuperäinen kirjoittaja apsis:
sekin on aika naurettavaa ku jotku kirjoittaa koko asiansa otsikkoon :laugh:

Samoin kun se kun otsikko on pelkkä "onko teillä" tai "tietääkö kukaan". Ei niitä jaksa availla :D

Ja kyllä välillä kerron mitä täällä puhutaan kun mies huvittuneena joskus kysyy että "mitäs Kaksplussalla?" Vastaan että kummallisia naisia ja älyttömiä aiheita.

Parhaimmat luen ääneen. Se eilinen "naapurinmummo tuli valittamaan" oli kyllä ihan paras! Pitkään sitä ketjua seurattiin, mut sit ei jaksanut enää kun aloittaja ei palannut kommentoimaan mitään yhtä järjetöntä kun aluksi :laugh:

Yhteistyössä