Luetelkaa kalliita vaatemerkkejä??????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja innokas kirppiskiertelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

innokas kirppiskiertelijä

Vieras
Innokas kirppiskiertelijä olen ja ostan vain kalliita merkkejä jos edullisesti saa, aivan turhaan ostaa 3 eurolla henkkamaukan paitaa kun samalla rahalla voi löytää ihan merkkiäkin =)
Usein kun käy niin aika hyviä löytöjä tekee.

Itse en vain noita merkkejä niin hyvin tiedä

tommy hilfiger
gant
filippa k
mexx
calvin klein
marco polo
ralph lauren

mitäs muita tulee mieleen??
naisten, miesten ja lasten merkkejä

En kyllä ymmärrä mitä järkeä on ostaa vaatteita vain merkin takia. Itse ostan sellaisia mistä pidän, oli ne sitten burberyä tai lindexiä. Haluatko tehdä vaikutuksen sillä, että lapsellasi on merkkivaatteita, vai mistä tuollainen logohorous kumpuaa?

okei, eli mexx ei olekkaan mikään kovin kallis merkki??

ostan kaikki vaatteeni kirppikseltä ja olenkin nyt alkanut ostaa pelkkää merkkiä, vaatekaapista ei löydy enää yhtään hm merkkiä tms. Ainoa mitä löytyy on ginatricot kun niillä on niin kivoja tunikoita :)

laittakaa vain lisää, ajattelin tehdä ihan listan lompakkoon :)

en minä osta pelkkää merkkiä, ostan jos on kiva JA MERKKIÄ, tulee käytyä niin paljon kirppareilla että on varaa valita niiden merkkivaatteiden joukosta kivoimmat.

Ensinnäkin, Guessiä saa esim. Ebaysta ihan kohtuu hinnalla. Ja toiseksi GAP ei kauheesti henkka&maukkaa kalliimpi merkki ole. Ja kolmanneksi, vai mitä tykkäätte jos GAPin lasten huppari maksaa 30€ ja H&M vastaava 24.90€. Toinen mukamas kallis merkki ja toinen halpa p....a. Tai voiko Guessin laukkua sanoa kalliiksi jos se maksaa uutena 76€? No ei voi.
Ne oikeesti kalliit merkit harvemmin päätyy eds kirpalle, jotain kopioita sieltä voi toki löytää tai mallistoa vuodelta kirves.

Kerran olen törmännyt kirpparilla Kenzoon. Se on mielestäni jo vähän kalliimpi merkki. IvanaHelsinkiä olen ostanut jonkin verran kirpparilta, en sanoisi sitä suorastaan kalliiksi, mutta Suomessa valmistettu nyt aina maksaa enemmän kuin pienten kätösten tekemä.

Aloittajan luettelemia merkkejä pidän keskihintaisina.

No joo. On nuo luetellut merkit kuitenkin vähän kalliimpia kuin H&M. Gapia en tosin tunne. Ja laadukkaampiakin. En mä luule, että ap mitään luksusmerkkejä kyttää. Vaan juuri hyvälaatuisia, vähän parempimerkkisiä vaatteita jokapäiväiseen käyttöön.

Mexx on ihan hyvä merkki ja esim. tuo Claire on samaa hintaluokkaa sen kanssa tai ehkä Claire on jopa vähän halvempi? Mulla on nuo Mexxinkin vaatteet tosi hyvin kestäneet ja samoin InWear ja Jackpot on olleet hyvälaatuisia. Kyllä mä sanoisin, että osta pois vaan, jos kirppikseltä mieluisia löydät. Hyviä on.

mitään dolce gabbanaa louis vuittonia en kehtaa edes käyttää jostain syystä. Sama koskee burberry tms, jotenkin olettaa aina kun näkee jollain että on taatusti feikkiä. Sellaista kalliimpaa vaatetta mitä normaali ihmisellä on kuitenkin varaa ostaa.

Gucci, Chanel, Valentino, Louis Vuitton, Dior, Versace, Louboutin, Hermès, Guess, Dolce&Gabbana, Calvin Klein, Prada, Michael Kors, Tommy Hilfiger, Burberry, Yves Saint Laurent, Ray Ban, Armani, Lacoste

Yhteistyössä