M
Merika
Vieras
Meillä syödään vielä rintaa. neuvolassakin täti sanoi et 2v. on suositus. jos hyvältä tuntuu niin miksikäs sitä ei jatkais. Tyttö rakastaa tisua yli kaiken, et ei hentoo lopettaa. tyttö 1,1 v
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2005 klo 23:54 Merika kirjoitti:Meillä syödään vielä rintaa. neuvolassakin täti sanoi et 2v. on suositus. jos hyvältä tuntuu niin miksikäs sitä ei jatkais. Tyttö rakastaa tisua yli kaiken, et ei hentoo lopettaa. tyttö 1,1 v
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2005 klo 00:44 xenit kirjoitti:ei millään pahalla, mutta en ymmärrä tuota että pitkälti yli vuoden vanhoja lapsia imetetään. Tietty jokainen omalla tavallaan.
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2005 klo 00:44 xenit kirjoitti:ei millään pahalla, mutta en ymmärrä tuota että pitkälti yli vuoden vanhoja lapsia imetetään. Tietty jokainen omalla tavallaan.
Alkuperäinen kirjoittaja 01.06.2005 klo 00:40 Jaana kirjoitti:Poika vuoden eikä minulla ole aikomustakaan lopettaa lähikuukausina, jollei sitten itse vieroitu. En ole minäkään keksinyt yhtään syytä miksi lopettaisin, tisun jälkeen pojan ilme on ikionnellinen, kuin uudestisyntynyt ja maitoahan lapsi tarvitsee joka tapauksessa. Ja saahan siitä vasta-aineitakin vielä, monen muun edun lisäksi.
Hampaista: ei maidon sokeri aiheuta kariesta, vanhentunutta juttua vieläkin monilla hammaslääkäreillä.
Ja sitä minäkin vain ihmettelen, miten joitakin äitejä voi ärsyttää taaperon imetys, sitä minä en ymmärrä.
Alkuperäinen kirjoittaja 02.06.2005 klo 09:39 Me3 kirjoitti:Kukin ruokkikoon omansa omalla tyylillään. Mutta älkää tulko minulle kertomaan, että imetyksen lopettaminen "ajoissa" olisi jotenkin hienoa ja tavoiteltava asia. En minäkään halua syyllistää ketään, joka imettää vain vähän aikaa, kukin tyylillään ja jokaisella on erilaiset olosuhteet.
Sitä minä en kyllä ymmärrä, miksi imetystä pidetään jotenkin huonona tapana, joka pitäisi lopettaa ajoissa. Tai epäluonnollisena. siis HÄH???
Haluaisin muistuttaa, että äidinmaito on sitä AITOA lapsen ravintoa ja tuttelit ym. on KORVIKKEITA. Tissi on ihan oikea luonnontuote ilman lisäaineita, tuttipullo on muovia. Tissistä imiessä leukojen asento ja leukalihasten liike on hyvä, tuttien kanssa on vähän niin ja näin (joissain tosi huono, joissain JÄLJITELLÄÄN TISSIÄ!).
:wave: Hei vaan "sielunsisko"!
Aatteesi ovat kuin omasta päästäni. Mä myös ihmettelen miksi imetystä pidetään jotenkin outona. Usein tuntuu että joudun jotenkin selittelemään imetystäni. "En ole lopettanut imetystä, koska..."
Me ollaan jouduttu olemaan paljon sairaalassa ja siellä (miten sen nyt sanoisi??)imetys on ollut erityisen hyvä juttu! Sairas lapsi kun ei ole muuta suostunut/jaksanut syödä. Monen monelta nestetipalta ollaan imetyksen takia vältytty!
=)