Q
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja qqqp:hei löytyiskö vanhempaa kiima pimppaa vaihdettais mielipiteitä
Alkuperäinen kirjoittaja qqqqp:ei kun siitä miten pystyisin sinut tyydyttämään
kiinnostaa kovasti kun omaa ei kiinnosta koko juttu .varsinkin jos olet keski-iän ylittänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja qqqqp:ei kun siitä miten pystyisin sinut tyydyttämään
kiinnostaa kovasti kun omaa ei kiinnosta koko juttu .varsinkin jos olet keski-iän ylittänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja kiimapimppa:No kerropa miten sen tekisit?
Alkuperäinen kirjoittaja Miljonääri:Alkuperäinen kirjoittaja kiimapimppa:No kerropa miten sen tekisit?
Ensin käytäis saunassa ja sitten syötäis vasta.
Alkuperäinen kirjoittaja qqqqp:no ensin yrittäisin selvittää mistä pitäisit.
suukottelisin päästä varpaisiin edestä ja takaa.jonka jälkeen olis kiva ottaa sun kiimapimppa ja peppu suukoteltaviksi.joko meni halut?....................
Alkuperäinen kirjoittaja qqqqp:no hyvä...
nuolisin sinua koko vaon mitalta pyörittelisin kieltäni,silittelisin toisella kädellä sun peppuvakoa ja toisella silittelisin rintoja.ottaisin sun klitoriksen huulteni väliin ja pyörittelisin kieltäni sen päällä,välillä lipaisisin koko vakoa.joko riittää?
Alkuperäinen kirjoittaja qqqqp:minä pidän että saat monta orgasmia!jatkan nuolemista tunnen kuinka klitoriksesi on kova pyöritän sormeani peppureiässäsi kieli pyrii ,näen kuinka vatsasi kohoaa,nännisi kovenee,käännän sinut vatsallesi ja nostan peppusi ylös jatkan nuolemista takaapäin .
avaan vakoasi kieleni liikkuu ylös alas ,pyörii vaossasi.käy jokaisen sopukkasi läpi ,tunnen kuinka kiimainen nesteesi valluu, otan jokaisen pisaran talteen ,tunnen kuinka peppureikäsi avautuu kieleni pyörii vaossasi.?
Alkuperäinen kirjoittaja qqqqp:levitä vakoasi näen helakanpunaisen pimppasi .sinä pyllypystyssä työnnän hiljaa sormeani peppuusi,yksi sormi on emätinaukollasi ja yksi pyörii klitoriksellasi.teen koko ajan pientä liikettä .peukalo työntyy peppuusi,etusormi emättimeesi ja pikkurilli pyörii klitoriksellasi.liike voimistuu koko ajan .suutelen selkääsi kannikoitasi toinenkäsi hieroo vuoroin niskaasi vuoroin rintojasi.tunnen kuinka pimppanesteesi valuu.
itselläni on vaikkeaa pidättää kiimaani .kyrpäni on halkeamispisteessä.menen taaksesi polvilleni ,avaan häpyhuulesi hiljaa työnnän kyrpäni sinun tiukan pimppasi uumeniin .
näen edessäni ihanan peppusi enkä voi olla työntämättä sormeani sinne .hiljaa alan pumppaamaan pilluasi sormneni tekee edestakas liikettä pepussasi .toisella kädelläni vedän lantiotasi ...........?
Alkuperäinen kirjoittaja qqqqp:siinä jonkin aikaa naituamme ,käännymme minä sinussa ,sinä minussa .minä makaan selälläni ,sinä ratsastat kyrvälläni jotta löytäisit täydellisen asennon ,mutta jatkan samalla sinun klitoriksen hieromista,rintasit näyttävät ihanilta,katson sinua silmiin .pyörität tiukkaa pimppaasi ....... vieläkö?
Nyt pikku Matti nukkumaan, aamulla täytyy mennä kouluun.Alkuperäinen kirjoittaja kiimapimppa:Alkuperäinen kirjoittaja qqqqp:siinä jonkin aikaa naituamme ,käännymme minä sinussa ,sinä minussa .minä makaan selälläni ,sinä ratsastat kyrvälläni jotta löytäisit täydellisen asennon ,mutta jatkan samalla sinun klitoriksen hieromista,rintasit näyttävät ihanilta,katson sinua silmiin .pyörität tiukkaa pimppaasi ....... vieläkö?
Vielä!
Alkuperäinen kirjoittaja arvo s:missä oot kiimapimppa ,saat mut kuumenemaan .