löytyiskö vanhempaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja qqqp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no ensin yrittäisin selvittää mistä pitäisit.
suukottelisin päästä varpaisiin edestä ja takaa.jonka jälkeen olis kiva ottaa sun kiimapimppa ja peppu suukoteltaviksi.joko meni halut?....................

Hmm. Olenhan minä juuri sellainen. Näytän omaksi ihmeeksenikin nykyisin niin hyvältä, että kun täältä maalta lähden Helsinkiin kuljeskelemaan, niin kaikenikäiset miehenpuolet sekaantuu kävelyssään. Olen 46.

Mutta pojat, tuo on niin avutonta. Ja nuorukaisilla yleensäkään ei ole muuta kuin hitonmoinen kiire ja tavaton tarve osoittaa että niillä on dynamiittia housussa. Poikaset ei kertakaikkiaan kiinnosta.

Mitäkö sitten tahdon? Miehen. On oltava voiman ja tavoiteltavuuden ominaisuus siinä ihmissessä, jossa mulkku on kiinni. Se sellainen, joka saa naisen antautumaan; voiman, kykenemisen, hallinnan ja vallan efekti. Se, jota nainen tavoittelee biologiassaan vaikkei lasta tahdokaan; mies eikä mikään tahdoton ja vikisevä, mistään piittaamaton pojanluipero joka kulkee ympäriinsä housut märkinä.

Alkuperäinen kirjoittaja qqqqp:
no ensin yrittäisin selvittää mistä pitäisit.
suukottelisin päästä varpaisiin edestä ja takaa.jonka jälkeen olis kiva ottaa sun kiimapimppa ja peppu suukoteltaviksi.joko meni halut?....................

Ei mennyt halut, päinvastoin!
Tiedät mistä pidän.......

no hyvä...
nuolisin sinua koko vaon mitalta pyörittelisin kieltäni,silittelisin toisella kädellä sun peppuvakoa ja toisella silittelisin rintoja.ottaisin sun klitoriksen huulteni väliin ja pyörittelisin kieltäni sen päällä,välillä lipaisisin koko vakoa.joko riittää?

no hyvä...
nuolisin sinua koko vaon mitalta pyörittelisin kieltäni,silittelisin toisella kädellä sun peppuvakoa ja toisella silittelisin rintoja.ottaisin sun klitoriksen huulteni väliin ja pyörittelisin kieltäni sen päällä,välillä lipaisisin koko vakoa.joko riittää?

Ei riitä, haluan tuota lisää!
Mistä sinä pidät?

minä pidän että saat monta orgasmia!jatkan nuolemista tunnen kuinka klitoriksesi on kova pyöritän sormeani peppureiässäsi kieli pyrii ,näen kuinka vatsasi kohoaa,nännisi kovenee,käännän sinut vatsallesi ja nostan peppusi ylös jatkan nuolemista takaapäin .
avaan vakoasi kieleni liikkuu ylös alas ,pyörii vaossasi.käy jokaisen sopukkasi läpi ,tunnen kuinka kiimainen nesteesi valluu, otan jokaisen pisaran talteen ,tunnen kuinka peppureikäsi avautuu kieleni pyörii vaossasi.?

minä pidän että saat monta orgasmia!jatkan nuolemista tunnen kuinka klitoriksesi on kova pyöritän sormeani peppureiässäsi kieli pyrii ,näen kuinka vatsasi kohoaa,nännisi kovenee,käännän sinut vatsallesi ja nostan peppusi ylös jatkan nuolemista takaapäin .
avaan vakoasi kieleni liikkuu ylös alas ,pyörii vaossasi.käy jokaisen sopukkasi läpi ,tunnen kuinka kiimainen nesteesi valluu, otan jokaisen pisaran talteen ,tunnen kuinka peppureikäsi avautuu kieleni pyörii vaossasi.?

Kielesi pyörii vaoillani, etsii ja löytää herkimmät paikkani, värisen nautinnosta, pimpan huuleni turpoavat, peppureikäni supistelee..

levitä vakoasi näen helakanpunaisen pimppasi .sinä pyllypystyssä työnnän hiljaa sormeani peppuusi,yksi sormi on emätinaukollasi ja yksi pyörii klitoriksellasi.teen koko ajan pientä liikettä .peukalo työntyy peppuusi,etusormi emättimeesi ja pikkurilli pyörii klitoriksellasi.liike voimistuu koko ajan .suutelen selkääsi kannikoitasi toinenkäsi hieroo vuoroin niskaasi vuoroin rintojasi.tunnen kuinka pimppanesteesi valuu.
itselläni on vaikkeaa pidättää kiimaani .kyrpäni on halkeamispisteessä.menen taaksesi polvilleni ,avaan häpyhuulesi hiljaa työnnän kyrpäni sinun tiukan pimppasi uumeniin .
näen edessäni ihanan peppusi enkä voi olla työntämättä sormeani sinne .hiljaa alan pumppaamaan pilluasi sormneni tekee edestakas liikettä pepussasi .toisella kädelläni vedän lantiotasi ...........?

levitä vakoasi näen helakanpunaisen pimppasi .sinä pyllypystyssä työnnän hiljaa sormeani peppuusi,yksi sormi on emätinaukollasi ja yksi pyörii klitoriksellasi.teen koko ajan pientä liikettä .peukalo työntyy peppuusi,etusormi emättimeesi ja pikkurilli pyörii klitoriksellasi.liike voimistuu koko ajan .suutelen selkääsi kannikoitasi toinenkäsi hieroo vuoroin niskaasi vuoroin rintojasi.tunnen kuinka pimppanesteesi valuu.
itselläni on vaikkeaa pidättää kiimaani .kyrpäni on halkeamispisteessä.menen taaksesi polvilleni ,avaan häpyhuulesi hiljaa työnnän kyrpäni sinun tiukan pimppasi uumeniin .
näen edessäni ihanan peppusi enkä voi olla työntämättä sormeani sinne .hiljaa alan pumppaamaan pilluasi sormneni tekee edestakas liikettä pepussasi .toisella kädelläni vedän lantiotasi ...........?

ei sun tarvi vetää lantiosta, olen sinussa kiinni kuin iilimato, työntelen peppuani sinuun, pyöritän sitä, pimppani haluaa kaluasi..minä nain sinua, sinä minua..

siinä jonkin aikaa naituamme ,käännymme minä sinussa ,sinä minussa .minä makaan selälläni ,sinä ratsastat kyrvälläni jotta löytäisit täydellisen asennon ,mutta jatkan samalla sinun klitoriksen hieromista,rintasit näyttävät ihanilta,katson sinua silmiin .pyörität tiukkaa pimppaasi ....... vieläkö?

siinä jonkin aikaa naituamme ,käännymme minä sinussa ,sinä minussa .minä makaan selälläni ,sinä ratsastat kyrvälläni jotta löytäisit täydellisen asennon ,mutta jatkan samalla sinun klitoriksen hieromista,rintasit näyttävät ihanilta,katson sinua silmiin .pyörität tiukkaa pimppaasi ....... vieläkö?

Vielä!

Alkuperäinen kirjoittaja kiimapimppa:

Vielä!
Nyt pikku Matti nukkumaan, aamulla täytyy mennä kouluun.

tunnen kuinka pimppasi supistelee,vartalosi pyörii villisti .taivutat vartaloasi suutelemme,kielet koskettavat,häpysi painaa alavatsaani vasten ,sormi pumpaa ja pyörii pepussasi, tunnen kuinka olet tulossa ,voihkaiset vartalosi tärisee ,tunnen supistukset,tulet tulemme yht aikaa spermani lähtere liikkeele vartalosi jännityy kuulen voihkasun spermani lähtee liikkeele kummankin vartalo jännittyy ihanaa hetken kuluttua makaamme vierekkäin silittelen ihanaa vartaloasi hyväilen ihania muotojasi.
hetken kuluttua tunnen kuinka haluat tulla uudestaan ...........vai haluatko?
kerro aarto3@luukku.com aamu suukko.......