Löysin toisen pojan suusta tänään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rööttynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rööttynä

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
1 165
0
36
kaksi hampaan tynkää tuosta alhaalta keskeltä :D "kilahti" muovilusikkaan kivasti syöttäessä. Pojut siis nyt 6kk (huomenna 7kk täynnä ) Oon ihaillu niit tynkiä koko päivän ja hymyilly aina ku kolunnu pojan suuta, et nyt ne ekat hampit sit on tuloillaan (jos joku ulkopuolinen olis kahtonu mun touhuani kai se olis luullu mun tulleen hulluksi, ku itekseen tääl naureskelen) oon vaan niin innoissani, piti miehellekkin soittaa het töihin, et nyt on pojulle hampaat tuloillaan ja vielä kaksin kappalein :laugh:

Ja sit tää pikkuveli otti tänään ekat konttaus "askeleet" kauvan jo menny molemmat konttaus asentoon, muttei oo liikkunu ja nyt toinen sit otti ekat liikkeet.

onnea hampaista ; D
meillä alkoi tuo vauva kohta 6kk iskeen "hampaat"yhteen eli siis ikenet ja kun oikein katsoin niin hiukan ne vaaleana näky noi alaetuhampujen kohdat et taitaa meillekkin tulla piakkoin!! : D

Alkuperäinen kirjoittaja vinci:
onnea hampaista ; D
meillä alkoi tuo vauva kohta 6kk iskeen "hampaat"yhteen eli siis ikenet ja kun oikein katsoin niin hiukan ne vaaleana näky noi alaetuhampujen kohdat et taitaa meillekkin tulla piakkoin!! : D

Juu meilläkin pojulla ne näkyy sellasina aikas kirkkaina. Ja muutamia päiviä "napsutellu" suullaan sillai niiku sillä olis jotain syötävää suussaan ja pitkään molemmat jo jyystäneet sama mitä käteensä saivat ja voi sitä kuolan määrää mitä niil tuli.

Yhteistyössä