Löysin sängystämme h-karvan, vaikka olen "posliini"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä tehdä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä tehdä

Vieras
Löysin tänään n. 2 cm:n pituisen h-karvan lakanoita vaihtaessani. Järkytys oli suuri, kun tajusin että kyseessä ei voi olla minun karvani (olen ns. posliini). Mitä teen? Mies on iltavuorossa enkä tiedä, pystynkö vaatimaan karva kädessäni selitystä purskahtamatta itkuun. Kirjoitanko vain kirjeen ja teippaan karvan mukaan? Olen valmis menemään ystäväni luokse yöksi.

Ei ole miehesi?
Eikä sinulle ole sheivatessa jäänyt? Itselläni on ns. kuollut kulma nivusissa, johon en tunnu osuvan millään ja sieltä löytyy välillä yksittäisiä yli sentin mittaisia karvoja, vaikka muuten lulen posliinina kulkevani. Nekin irtoaa jossain vaiheessa.

Onko mieheskin karvaton, jos heti epäilet vieraan karvoiksi?

Alkuperäinen kirjoittaja kysynpänu;28676263:
Ei ole miehesi?
Eikä sinulle ole sheivatessa jäänyt? Itselläni on ns. kuollut kulma nivusissa, johon en tunnu osuvan millään ja sieltä löytyy välillä yksittäisiä yli sentin mittaisia karvoja, vaikka muuten lulen posliinina kulkevani. Nekin irtoaa jossain vaiheessa.

Mieheni käyttää nukkuessaan housuja. En usko, että on hänen. Kun minulla oli vielä "pehko" niin irtosi usein. Nyt olen _huolellisesti_ ajanut. Toivoa tietysti on, että olisi minun tai mieheni. Nyt vähän huojennuin.
Tietääkö joku:

Miten helpolla karvasta saa otettua dna-testin?

Mieheni käyttää nukkuessaan housuja. En usko, että on hänen. Kun minulla oli vielä "pehko" niin irtosi usein. Nyt olen _huolellisesti_ ajanut. Toivoa tietysti on, että olisi minun tai mieheni. Nyt vähän huojennuin.
Tietääkö joku:

No mietinkin, että Porvoossa on taas huoli päällä.
Nuo housut paljasti. Ja DNA.

Tietääkö joku:

En osaa valitettavasti sanoa miten helpolla dna testin saisi. Kotikonstina kuitenkin: pyydä kaveri avuksi, pyllistele ja pyydä tutkimaan sinun alaosasto kauttaaltaan, esim.peräaukon seudulta johon usein voi jäädä karvoja. Jos yksikin karva löytyy, niin pyydä ystävää ottamaan se irti pinseteillä ja vertaa todistusaineistoon, sillä karvoissa on yksilöllisiä piirteitä.

Ainekset oli ihan ok provoon, mutta kompastuin heti. Olisit vaan sanonut, että mieskin on posliini, kalju, kulma- ja muutenkin karvaton. Ja naapurissa asuu tummaverikkö, ja kas, karva on tumma...

Tietääkö joku:

:D...sori nyt vaan, mutta epäilen että se on joku sinun karvasi, joka salamyhkäisesti on jäänyt jonnekin, josta et sitä ole saanut. Itse ainakin löydän joskus pitkän karvan vaikka vasta ajelin. Mies myös todennäköisesti riisuu välillä housujaan ja siinä helposti saattaa jäädä niitä munakarvoja housujen ulkopuolelle, josta kulkeutuvat sänkyyn.

Voithan leikkiä salapoliisia, laittaa karvan talteen ja katsoa onko samanvärinen miehen munakarvojen kanssa...ja kai tunnistat omat karvasi, jos sinulla on sitä väriä ja kihartuvuusastetta. Voihan toki kulmakarvakin olla tai ripsi, joten muista myös tsekata täsmääkö.

En ole tosissani, mutta kerroin nyt, jos olet oikein dna testeihin menossa :D...kyllähän sen saa, mutta kallista puuhaa.

Niin ja käsittääkseni suomessa dna ei ole missään rekisterissä, joten sinun täytyisi kai ensin tietää epäily, irrottaa häneltä hius ja verrata dna:ta. Amerikassa taitaa olla joku rekisteri...ainakin rikollisilta. Onhan siellä kaikkien sormenjäljetkin, jopa turisteilta otetaan, kun sinne menevät :D

Yhteistyössä