"Löysin" Harry Potterit :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhis

Vieras
Ostin sen ensimmäisen kirjan kirpparilta vähän aikaa sitten ja olin aivan myyty! Leffoista pidän, mutta noissa kirjoissa on niiiiiiiin paljon enemmän asiaa :D Sit piti tällä viikolla mennä äkkiä kirjastoon hakemaan kaikki osaset ja nyt luen jo osaa 4 :)

Vaan mitäs sitten, kun ne loppuu? :(

Kun ne loppuu on hetken hiukan tyhjä olo.. mutta kyllä se elämä sitten jatkuu potterien jälkeenkin. Luin kaikki kirjat melkein peräjälkeen, seiskan ilmestymistä jouduin hiukan aikaa odottamaan, vietin päivät pukeutumatta ja vain lukemalla, koska niistä ei päässyt irti ollenkaan!

Kun olet lukenut sen viimeisen, tiedät, että ei se mitään, että loppuivat. Hyvä vaan. Mun mielestä se viimenen on jotenkin niin huono. Kaikki muut on LOISTAVIA :)

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Kun ne loppuu on hetken hiukan tyhjä olo.. mutta kyllä se elämä sitten jatkuu potterien jälkeenkin. Luin kaikki kirjat melkein peräjälkeen, seiskan ilmestymistä jouduin hiukan aikaa odottamaan, vietin päivät pukeutumatta ja vain lukemalla, koska niistä ei päässyt irti ollenkaan!

Joo miehellä on lomaa tietty just nyt ja mua ei huvittais tehdä mitään ja päässä pyörii vaan Potterit :D Joka välissä livahdan sisälle ja uppoudun sänkyyn lukemaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja ticotico:
Mulla on kaikki kirjat ja lukenukkin ne jo aikaa sitten. On kyllä parhaita :D
Sen uusimman löysin kirpparilta ja maksoin siitä 7 euroo, ei kallista...

Mäkin ajattelin, että kerään ne kirppikseltä kaikki, mutta ei pystynyt odottamaan niin pitkään :D Luen nyt sit läpi kertaalleen ja keräilen sit :)

Minunkaan mielestäni 7 ei ollut kovin hyvä, yhtä kappaletta lukuunottamatta :'( Ihaninta oli lukea niitä niin, ettei ollut nähnyt vielä elokuvaa ja kun tiesi että kirjojakin on julkaisematta vielä. Itse asloitin lukemaan tuota kirjasarjaa niin että osa 6 oli juuri ilmestynyt :) Järkytyin siitä lopusta melkoisesti :D

Mä löysin ne myös joitain vuosia sitten, luin ensin englanniksi ja sitten kaikki suomeksi. Sittenhän ne oli pakko aloittaa alusta.. ainakin kolme kertaa olen kaikki lukenut, tai neljä jos enkuksi lasketaan.. Miten niin fani? :D

Alkuperäinen kirjoittaja BloodyElle:
Mä löysin ne myös joitain vuosia sitten, luin ensin englanniksi ja sitten kaikki suomeksi. Sittenhän ne oli pakko aloittaa alusta.. ainakin kolme kertaa olen kaikki lukenut, tai neljä jos enkuksi lasketaan.. Miten niin fani? :D

Eihän se yks kerta mihinkään riitä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:

Mulle tuli tuo tyhjä olo Robin Hobbin parista kirjasarjasta. :snotty:

Pottereita en ole edes lukenut, pitäiskö? :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Nih.. ja nyt täytyy taas aloittaa viimeisin tässä leffaa odotellessa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Nih.. ja nyt täytyy taas aloittaa viimeisin tässä leffaa odotellessa :)

Meillä on sitten samat suunnitelmat =)

Yhteistyössä