Loukkaantunut gerbiili, mitä mä teen???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jaksamisia sinnepäin.
Gerbsulla on nyt paljon parempi olla :-).
se oli ansainnut päästä taivaaseen kitumisen jälkeen(vaikka se omistajasta pahalta tuntuukin .
Toosi paljon haleja sinne ja jaksamisia..

Anteeksi että kirjoitan nyt tänne mutta osaako joku sanoa mitä pitäisi tehdä kun toinen käy toisensa kimppuun ja siltä vuotaa verta kun ne on ollut samassa terraariossa

No ne tappelee. Tuntevatko entuudestaan? Voithan erottaa ne vähäksi aikaa. Gerbiilien tappelu loppuu, aonakin vähäksi aikaa, kun suihkutat suihkupullolla vettä niihin.

gerbiili säikähti jotain ja hyppäs sylistäni lattialle ja vahingossa raapaisi itseään poskeen. Siinä kun niitä hiussuonia sunmuita on ni vuoti paljon verta, paras ajotus oli kun olin yksin kotona ja menin ihan shokkiin kun nostin rotan lattialta ja kädet oli täynnä verta????juoksenteli sit sen aikaa lattialla ku olin ite kyykyssä ja huusin ja itkin ja sit ku olin hakemassa kännykkää et soittaisin äidille et neuvoo vähä mitä teen ni gerbiili menee sängyn alle kyhjöttämää. En yhtää tienny mitä sille oli käyny ni kuumotukset oli kauheet ku ronkin sitä sitte sängyn alta samalla ku äiti luurin toisessa päässä neuvoo sit miten toimii. Sielt sit he tuli miljoonaa takas kotiin ja mä itkin. Ei pahasti käyny mut ku eristin gerbiilin toisesta et sais huilii ku oli menettäny paljon verta ni sit ku kellahti ja sulki silmiään ni mä huusin et "ET VARMANA KYL KUOLE SIIHEN MÄ RAKASTAN SUA NIIN PALJON ET OIKEESTI" ja silittelin vähäsen sit ku olin ite päässy yli asiasta. Kaikki kiljumine oli kyl ihan turhaa ku pelotin varmasti tosi paljon pientä elukkaa mikä meinas kuolla verenhukkaan.. Tapahtui eilen päivällä ja gerbiili pesty kahesti täs sen aikana ja toivon et haaveri pysyis puhtaana. Hyvin kyl toi kaveri terraariossa pärjäs ku tajus et kaikki ei oo hyvin ja tuli sit toimeen ku virkisty vähäsen toi toinen ni päästin sitte nukkumaan yöks omaan kotiin ku en dunassa viittiny pitää nii kauaa. Neuvoja mitä seuraavaks kannattais tehdä?

Yhteistyössä