Loukkaantuisitteko, jos mies sanoisi teille näin...????

• Viestiketjun aloittaja loukkaantunut
  • Ensimmäinen viesti
loukkaantunut
Makoiltiin sohvalla hellien toisiamme... Mies kosketteli minua eri paikoista... koskettipa sitten mahaa ja sanoi: "Voitko vähän laihistaa" !!!! Ajattelin, että mitä ihmettä, miten se kehtaa!! Ja mitä se oikein meinaa!! Mulla on jatkuva kamppailu ollut painon kanssa. Enää en ole ylipainoinen, mutta maha roikkuu raskauden jäljiltä. Ja sitä on sitä paitsi aika hankala laihistaa...

Jäi kyllä paha mieli. Joskus kun mies yrittää tehdä aloitetta seksiin, sanon vain "Älä nyt, en jaksa nyt laihistaa"... Mies on jälkikäteen sanonut, että sanoi niin vahingossa ja olisi pitänyt sanoa jotain muuta tms.. mutta kai sanoi mitä ajatteli juuri sillä hetkellä kun koski mahaani... :(

nii
mulle on mies sanonut että "sun vartalos oksettaa mua". Pyysi kymmeniä kertoja anteeksi, mutta muistan sen vieläkin 12 vuoden jälkeen.
Ja ihmekös tuo oli...painoin silloin 80 kiloa ( 168 cm )

Aha
Kyllä meiltä aika monelta pääsee sammakoita suustamme...
Me kyllä miehen kanssa "kehutaan" toisiamme kilpaa ilman että kumpikaan siitä suuttuu. Mutta siis molemmat kyllä huomauttavat, jos toisen olisi jo aika tehdä jotain kropalleen. Tai sitten yhdessä keskustellaan näistä ongelmakohdista. Mies siis yleensä mahansa kasvavasta koosta, ja minä yhä roikkuvammasta olemuksestani. Olen laiha, mutta lentisten lihasten tilalle on jostain kummasta putkahtanut velttoa nahkaa ja selluliittiä paikoitellen... :) Yhtään en ymmärrä mitä on tapahtunut :saint:

häh
mulla on rakenteellisesti aika pyöreä maha ja nyt tullut läskiäkin siihen vähän. Itseäni häiritsee kovasti ja olen kysynyt mieheltäkin, että ällöttääkö häntä. Ei kuulemma, vaikka ei häntä haittaa vaikka vähän laihtuisin. Ei koskaan huomauttele tai pyydä laihduttamaan, kun olen siinä niin huono. Liikun tosi paljon ja syönkin aika terveellisesti.

Mä loukkaantuisin varmasti, jos onnistuneen painonpudotuksen ja raskaudn jälkeen mies kommentoisi noin. Onkos hänellä ihannevartalo ja kauniit kasvot?

vieras
Kesken seksin voisi kyllä fiilikset mennä. Tilannetajua ei miehelläsi ollut. Varsinkin, jos on vaimo laihduttanut, niin sitten vielä kesken hempeilyn pyydetään lisää laihduttamaan. Jossakin muussa tilanteessa ei varmaankaan niin olisi haitannut?

Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Naiset tahtovat siis epärehelllisen miehen...
Ei vaan kohtaliaan. Ei tarvi sanoa _oma-aloitteisesti_ sellaista, mitä toista loukkaa, vaikka niin ajattelisikin.

Esim. miehellä ruma nenä, nainen lohkasee, voisitko miettiä korjausleikkausta? (Toi olisi selkeä loukkaus. Sun logiikalla ihan hyväksyttävä, koska "pitääkö nyt esittää, että toisen nenää pitää täydellisenä"..)

ss
Alkuperäinen kirjoittaja Hmm:
Naiset tahtovat siis epärehelllisen miehen...
No jos se näin pitää pistää. Eikö teille ole opetettu mitään käytöstapoja kotona? Pitääkö toista loukata? Me emme loukkaa toisiamme tässä avioliitossa olemalla raatorehellisiä ulkonäköön liittyvistä asioista. Asioista voi viestiä hienovaraisemminkin jos on tarvetta. Esimerkiksi sanomalla että aloitetaanko yhdessä juoksuharrastus tms.

häh
mä olen joskus ajatellut myös rasvaimuun menemistä, kun en saa pallomahaani pois. Mies siihen sanoi, että sitten varmaan myös nenänpienennykseen jne. eli käänsi asian huumoriksi. Mulla on myös "korkea" nenä, mutta se ei minua itseäni yhtään haittaa. Oikeasti mieheni ei halua päsätää minua rasvaimuun, se kun on niin kamalan näköinen toimepide tv:stä katsellen...

No se varmaan sanoi niin, koska ajatteli niin. Olen minäkin kysynyt mieheltäni omasta painostani ja onnellinen olen, kun on mulle täysin rehellinen. Jos itse haluaisin tiputtaa muutaman raskauskilon, olisiko se yhtään parempi, jos mies sanoisi, että älä nyt rakas ihmeessä yritä laihduttaa. Parempi vaan, jos osaa kannustaa.

vieras
No ei vaadita esittämään että tykkäisi isosta mahasta, mutta ei kai sitä nyt tarvi sanoa töksäyttääkään, vähän hienovaraisuutta ei oo pahitteeks kenellekään. Turha loukata toista ulkonäköasioilla, se on mun mielipide. Jos pakko sanoo ni jotenki eritavalla vihjata/sanoa kun noin et voisitko laihistella tms hellittelyhetkessä. Jos kelle on ok, ja parisuhteen tyyliin kuuluu sanoa toisilleen tuollaista, ni sittehän se on ok. Ymmärsin ettei täs ollu ok.

-Jonttu-
Antaisin kyllä takaisin samalla mitalla, oma ukkoni on kuitenkin vaikka painoindeksillä mitattuna eri luokkaa kanssani. Meillä ei tosin tuollainen menisi ihan täydestä, vitsinä kyllä. Naurettais yhdessä.

Mutta jos ihan tosissaan sanoisi, niin käskisin katsoa peiliin.

haloo
Alkuperäinen kirjoittaja simpu:
No se varmaan sanoi niin, koska ajatteli niin. Olen minäkin kysynyt mieheltäni omasta painostani ja onnellinen olen, kun on mulle täysin rehellinen. Jos itse haluaisin tiputtaa muutaman raskauskilon, olisiko se yhtään parempi, jos mies sanoisi, että älä nyt rakas ihmeessä yritä laihduttaa. Parempi vaan, jos osaa kannustaa.
No oliko tämä nyt ihan eri asia kuin ap:llä. Tuskin sinäkään KYSYMÄTTÄ haluaisit kuulla kesken SEKSIN uutisia mahasti koostumuksesta.

tupakissi
Alkuperäinen kirjoittaja nii:
mulle on mies sanonut että "sun vartalos oksettaa mua". Pyysi kymmeniä kertoja anteeksi, mutta muistan sen vieläkin 12 vuoden jälkeen.
Uskomatonta! Vieläkö oot saman miehen kanssa? Tommosesta lohkaisusta voi mennä itsetunto kyllä ihan miinukselle! Eikä toi nyt niin kauhea ylipaino edes ollut, mulla on työkaveri n. 80kg ja 155cm, ja kovasti olisi vientiä rouvalla! Itse tällä hetkellä 75kg 162cm ja toinen tissi feikki (rintasyövän jälkeen), kovasti olen saanut tehdä töitä itsetunnon kanssa, vaikka mies ei ole yhtään poikkipuolista sanaa sanonut!

ss
Alkuperäinen kirjoittaja nii:
Kaikenlaista sakkia täällä liikkuu.

Yhteistyössä