Loukkaantuisitko jos miehesi säilyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
teidän yhteisessä kodissa ex muijansa kuvia kaapissa, olette kumminkin yhdessä jo olleet yli 4 v. Mä löysin semmosen löydön, todella ihmettelen mitä se niillä tekee. En minäkään meidän kodissa säilyttele exien kuvia, kaikki mennyt roskiin. Sen ymmärtäsin jos siinä kuvas ois niiden lapsi ja se nainen, mut kun ei ole yhteisiä lapsia ollut niillä

Ja tästäpä tulikin vielä mieleeni, että miekkonen ku kääräs kamansa aikanaan mun luo, ennen ku yhteistä kotia laitettiin, niin sillä oli unohtunu exän alastonkuvia koneelle! :whistle: Tiiä sitte, oliko tahallinen vai vahinko, se unohtuminen...

Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:
Alkuperäinen kirjoittaja HelmenTyttö:
En loukkaantus. Miks pitäisi pyyhkiä entinen elämä pois kun alkaa uuden parisuhteen tms.?

Samalla vois kysyä miksi pitää menneisyydestä kiinni?
Jäähän se elämä joka päivä taakse, sillä logiikalla siitä menossa olevastakaan suhteesta ei kannattaisi mitään muistoja säästellä.

En loukkaantus. Miks pitäisi pyyhkiä entinen elämä pois kun alkaa uuden parisuhteen tms.?

Nii-in.

Heitetään kaikki lapsuusaikaiset kuvat, joissa ei enää elämäänkuuluvia henkilötä, pois?

Koulukuvat myös, niissä voi olla entisiä ihastuksia?

Eivät kuvat ole menneisyydestä kiinnipitämistä vaan muistoja. Kivoja muistoja. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Miksi pitäisi heittää menneisyys roskikseen? Mä en ymmärrä. Ei se ole menneisyyteen takertumista, mutta kai sitä nyt ihmisellä muistoja saa olla? :o

Niin, miksi pitäisi heittää, on minullakin vanhan poikakaverin kuva valokuva-albumissa. Sekä vanhojen kirjeenvaihtokavereiden. Onhan tuo kuva sentään kaapissa piilossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Emmä oikeen tiiä.. :/
Ku miehellä ei oo entisiä naikkosia, ni en o pahemmin miettiny :whistle:
Mulla on kuvia entisistä jätkäkavereista, mutta ne on äiteen tykönä.
Näin myös meillä. Tosin kyllä tuolla miehellä muutama naikkonen on ollut, mutta ei niistä kuvia ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:

Nii-in.

Heitetään kaikki lapsuusaikaiset kuvat, joissa ei enää elämäänkuuluvia henkilötä, pois?

Koulukuvat myös, niissä voi olla entisiä ihastuksia?

Eivät kuvat ole menneisyydestä kiinnipitämistä vaan muistoja. Kivoja muistoja. =)

Veit Ruusa sanat suustani :)

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mun mielestä meidän yhteisessä kodissa ei tarvi mtn exien kuvia pidellä, vieköön vaikka työpaikkansa kaappiin tai jtn, mutta nyt ne on roskissa ja tietää mieskin

:o Kuulostat sairaalloisen mustasukkaiselta.

Sitä en kyllä ole, mutta meidän yhteisessä kodissa ei tarvi olla exien kuvia

Yhteistyössä