M
"mietiskelijä"
Vieras
Minua ihmetyttää ja hiukan loukkaakin ystäväni "käytös". Käyn usein hänen luonaan vierailulla tai käymme kaupungilla. Mutta jostain syystä hän ei ole koskaan halukas tulemaan meille. Miehenikin usein sanoo, että hän voi mennä vaikka asioille jos haluamme olla rauhassa jne. Monesti olen pyytänyt, saattaa sanoa että kaipa hän voisi tulla, ilmoittelee sitten. Yleensä käy niin ettei tule, eikä ilmoita ollenkaan mitään tai laittaa joskus myöhemmin aina jonkun pahoittelevan viestin.
Heille pyytää usein ja melkeen aina olen mennytkin. Sekä kohteliaasti kutsunut itseni joskus kylään. Hänkin saattaa joskus sanoa, että ensi viikolla voisi tulla käymään ja sitten ei kuulu koko ystävästä kumminkaan mitään.
Myös kaupungilla tai lenkillä ollessamme ehdottaa usein että tulisinko kahville, vaikka minun kotini olisi siinä ihan vieressä ja yhtä hyvin meilläkin voidaan kahvit juoda. Minusta kohteliasta on vastapuolisuus, eli myös se että joskus itsekkin vaivautuu lähtemään toisen luo eikä aina oleta muiden tulevan..
Tekisi mieli kysyä suoraan miksei halua käydä meillä, mutta en kehtaa.
Heille pyytää usein ja melkeen aina olen mennytkin. Sekä kohteliaasti kutsunut itseni joskus kylään. Hänkin saattaa joskus sanoa, että ensi viikolla voisi tulla käymään ja sitten ei kuulu koko ystävästä kumminkaan mitään.
Myös kaupungilla tai lenkillä ollessamme ehdottaa usein että tulisinko kahville, vaikka minun kotini olisi siinä ihan vieressä ja yhtä hyvin meilläkin voidaan kahvit juoda. Minusta kohteliasta on vastapuolisuus, eli myös se että joskus itsekkin vaivautuu lähtemään toisen luo eikä aina oleta muiden tulevan..
Tekisi mieli kysyä suoraan miksei halua käydä meillä, mutta en kehtaa.