Loukkaannuin miehelle

• Viestiketjun aloittaja Minä vaan
  • Ensimmäinen viesti
Minä vaan
Tänään on meikäläisen synttärit.
Mies tuli aamupäivällä herättämään kymmeneltä että heräähän, lähden ostamaan sulle lahjaa! Haluatko käytännöllisen vai höpsön?
Sanoin että mää haluan vaan sut, ei tartte lähteä ostaan mitään. Kysyi onko toi kosinta? (Ollaan puhuttu asiasta).
No, ukko lähti ostaan lahjaa. Olis edes kahvin voinu keittää. Teki mieli sanoa että Tiimarista saat halvalla.

Istun tässä kiukkusena kun ei muista hankkia lahjaa ajoissa. Sitten tuo mitä sattuu. Että mää olen sille niin kovin tärkeä.

Loukkaannuinko mää nytten ihan omaan tapaani liian helposti?

myös avokki
miehet nyt on tollasia suurin osa..

Ole onnellinen, että hän haluaa sua muistaa kuitenkin !

Älä nipota pienistä. Ei kaiken tarvitse mennä juuri kuten SINÄ haluat. Hän tekee asiat omalla tyylillään ja siihen sun on tyytyminen jos hänen kanssaan tahdot elämäsi viettää !

Ps. Hyvää syntymäpäivää !

vieras
Hei me molemmat unohdettiin meidän hääpäivä. Illalla muistin ja onnittelin miestä hyvästä vaimovalinnasta. Ei tajunnut.

Ei elämää kaada unohdetut juhlat vaan heitteillejätetty arki.

?
????? Kyllä munkin mies on ostanut lahjan usein vasta synttäripäivänä. Miehes kuitenkin muisti, että on synttärit...ja tuo jotain...vois olla, ettei ostais mitään vaikka muistaiskin syntymäpäiväsi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei me molemmat unohdettiin meidän hääpäivä. Illalla muistin ja onnittelin miestä hyvästä vaimovalinnasta. Ei tajunnut.

Ei elämää kaada unohdetut juhlat vaan heitteillejätetty arki.
Hieno ja paikkaansapitävä sanonta tuossa lopussa...kirjoittelee ylös täällä... :)

vieras
No mutta eikös se kuitenkin ole tärkeintä, että edes muisti sun synttärit. Ja plussaahan tuo vaan on, jos vielä lahjaakin viitsii lähteä etsimään. Älä vaan loukkaannu miehelle, koska useimmat miehet nyt vaan sattuvat olemaan tuollaisia =)

Viiva

Mä uskon siihen että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Olet itse "kouluttanut" miehestä omalla käytökselläsi tuollaisen, tai sitten se on aina tuollainen ollutkin. Ja jos on aina tuollainen ollut, niin turha yrittää toista enää muuttaa. Jos asia olisi häirinnyt, sen olisi pitänyt häiritä jo aikoinaan. Nyt asiasta on enää ihan turha murjottaa, itsepähän miehesi valitsit.

Yhteistyössä