Louhenlinna Laitilassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja määää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
katselinkin noita nettisivuja, mutta eihän siellä ole oikeastaan mitään :( Kaipaan siis kokemuksia, miten on tilaa, millaiset puitteet, onko siistiä, millainen piha, onko lähellä joki tai järvi, jne...

olen ollut useita kertoja, varsinkin talvella. upea erilainen paikka.puitteet on ainakin häihin hienot. eipä tarvii koristella kun ne on omasta takaa. en muista kuinka paljon mahtuu ja nyt ovat muutenkin remontoineet sitä ja sinne mahtuu enemmän.siistiä on!!! piha vähän kallioinen. ei jokia tai järviä lähelläkään.

soita pilppulaan niin kyllä kertovat, mukavia ihmisiä ovat

koitan vielä, olisi kiva saada tietoa. Matkaa on sen verran, ettei viitsi tuosta vaan lähteä katsomaan, eikä netistä mistään löydy tietoa... Ja soittaa en viitsi vielä, kun kyselisin vasta, etten vie turhaa aikaa heiltä...

Juu pikkujouluissa oltiin, ohjelma oli teennäisen typerää ja kaverini sanoi, että sama juttu on pyörinyt jo kahtena vuonna aiemminkin pikkujouluissa. Ruokaa sai odottaa niin, että nälkään meinas kuolla, mutta ruoka oli kyllä ihan hyvää sitten. Baaria mainostivat A-oikeuksin, mutta drinksulista oli varsin suppea, muutamaa juttua osas vaan baarimikko sekoitella eli päädyimme juomaan sitten olutta ja viiniä. Tanssibändi oli hyvä ainakin viime marraskuussa ja hauskaa oli. Paikka on ihan tunnelmallinen jos tykkää sellaisesta kotatyyppisestä meiningistä.

Muistui aamulla tämä ketju mieleeni, kun lehteä luin. Jos asia vielä ap:lle ajankohtainen niin paikalla on avoimet ovet la 29.5 klo 12-16, kahviakin tarjoovat, joten sitä pääsee ainakin testaamaan. Itse en oo paikalla käynyt sisällä, ainoastaan ulkopuolella. Joten omaehtoisia kokemuksia ei löydy.

Nostelen tätä, netistä löytyi kovin vähän tietoa ja kuvia, ja meiltä on kovin pitkä matka lähteä katsomaan ihan muuten vain. Kuitenkin olisi hyvä vaihtoehto pitää meidän häät...

Olemme saaneet tarjouksen täksi syksyksi Louhenlinnaan häiden viettopaikaksi, ja kyllä, paikka on hieno. Hintakaan ei päätä huimaa, (pitopalvelu, onnittelumalja, paikan vuokra, kahvit ja hääkakku yht. 48€/hlö), mutta emäntä on ainakin tähän mennessä ollut todella ylimielisen oloinen, eikä häihin saa sulhanen tai morsian vaikuttaa itse millään tavalla, koska ruuat, koristelut, kakut, kahvit, yms. tulevat talon puolesta. Asia mistä varmasti osa vieraista tulee olemaan närkästynyt on se, että paikalla on A-oikeudet eikä sinne siksi saa tuoda omia juotavia, eli kaikkien on ostettava itse juomansa talon kalliista baarista.

Ainoa "oma juttumme" mitä Saamme tuoda kun emäntä sen niin auliisti sallii, on tietenkin itsemme, vieraamme ja hääbändi. Vielä harkitsemme kovasti että otammeko paikan vai emme, kun kuitenkin olisi kiva että häät näyttäisivät Meidän häiltä eikä miltä tahansa syysjuhlilta.

Yhteistyössä