Tietoinen
Hehhee, verotettava varallisuus 93 teur, ei sillä kuule kyllä korkotuloja saa... Tämäkin fakta sinun rassukan on nyt vaan hyväksyttävä.
mita mita sina sanoa?Alkuperäinen kirjoittaja ???:??????(Mr.Lothar), ??? ???? ?? ??? ???? ??? ??? ?? ??? ??? ??? ?? ???. ?????? ??? ??? '???'? ??? ?????? ?? '???', ??? ?? ??? ??? ???? ?? '??'? ??? ???? ?? '???????'? ?? ??? ?? ???. ???? ???? ??????? ???? DVD ? ???? ?? ???? ??.
Ellit palstalla on muitakin kuin suomalaisia vierailijoita. Helsinki on kansainvälinen kaupunki. Mr.Lothar on esiintynyt lukuisia kertoja Helsingissä.Alkuperäinen kirjoittaja Hihittelijä:Luulitte tuota ihan tosissaan sakemanniksi? Lähinnä joku teini urveltaa. Olisko tiedoittaja ihan itse TAAS?
Mr.Lothar on kansainvälinen tyyppi. Vaikka olisit Voeuti et saisi tietää onko Mr.Lotharilla masseja rapakon takana tai jöpökän suomen ulottumattomissa. Hulluhan se on joka tätä maata ylläpitää.Alkuperäinen kirjoittaja Tietoinen:Hehhee, verotettava varallisuus 93 teur, ei sillä kuule kyllä korkotuloja saa... Tämäkin fakta sinun rassukan on nyt vaan hyväksyttävä.
Tätä mä en ymmärrä, että miksi tämä ketju toistamiseen nostetaan ylös, vaikka ei ole mitään sanottavaa. Kertokaa tyhmälle?Alkuperäinen kirjoittaja Viskari:*Viskaa koko roskan ylös, minne se kuuluu*
Syy lienee se että Mr Lothar on tämän hetken kuumintahottia!!!Alkuperäinen kirjoittaja En minäkään osaa tanssia:Tätä mä en ymmärrä, että miksi tämä ketju toistamiseen nostetaan ylös, vaikka ei ole mitään sanottavaa. Kertokaa tyhmälle?Alkuperäinen kirjoittaja Viskari:*Viskaa koko roskan ylös, minne se kuuluu*
Nii-in, samaa ihmettelen. Jos vertaa tätä toiseen pitkään ketjuun eli Dollseihin, siellä sentään asiat etenevät, linkitetään kuvia ja keskustellaan uusista kuvista ja uusista päiväkirjamerkinnöistä jne. jne. Mutta mitäpä asiaa ja uutta on tässä ketjussa? Ei mitään, samoja "pikkarit pyykkiin" -viestejä ja samat pari kuvaa kerta toisensa jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja En minäkään osaa tanssia:Tätä mä en ymmärrä, että miksi tämä ketju toistamiseen nostetaan ylös, vaikka ei ole mitään sanottavaa. Kertokaa tyhmälle?Alkuperäinen kirjoittaja Viskari:*Viskaa koko roskan ylös, minne se kuuluu*
Josd käy läpi tämän ketjun niin jokaisessa puheenvuorossa keskustellaan. Mr.Lothar esiintyiAlkuperäinen kirjoittaja \"En minäkään osaa tanssia\":Tätä mä en ymmärrä, että miksi tämä ketju toistamiseen nostetaan ylös, vaikka ei ole mitään sanottavaa. Kertokaa tyhmälle?Alkuperäinen kirjoittaja \"Viskari\":*Viskaa koko roskan ylös, minne se kuuluu*
Entä Joku Mikko Leppilampi, mitä hän yleensä teke? sitten joku Jasperi Pääkköne? entäAlkuperäinen kirjoittaja \"Iines?\":Kyl tätä sahuria saa nauraa ihan vedet silmis... Buohhahhaa...... Kansainvälinen....... Auuhhhhaaaaa..... Masseja rapakon takana.... Ai, hei siis mun massu ei enää kestä, eehhehee..........
...ja missä yhteydessä tuo Lothar on haukkunut siksi, että häneltä puuttuvat omat taidot?Alkuperäinen kirjoittaja englantilainen ystävä:Vakavaa taidetta tekevät kuten Mr.Lothar arvostelee ne kun puuttuu omat kyvyt.
Mr Lotharille on meidän tietojen mukaan tehty syksyn 2007 aikana ihan oma TV-ohjelma ja se tullaan esittämään MTV3 kevätkaudella 2008!Alkuperäinen kirjoittaja Tiedottaja.:Tämä on julkkisjuorut foorumi. Mr Lothar ei ole julkkis. Teidän on viimeinkin ymmärrettävä tämä ja opittava elämään kyseisen asian kanssa.
Siis oikeesti!!!!11 Siit OMG tää on nii ihanaa jos on totta et vau!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Salapoliisit:Mr Lotharille on meidän tietojen mukaan tehty syksyn 2007 aikana ihan oma TV-ohjelma ja se tullaan esittämään MTV3 kevätkaudella 2008!Alkuperäinen kirjoittaja Tiedottaja.:Tämä on julkkisjuorut foorumi. Mr Lothar ei ole julkkis. Teidän on viimeinkin ymmärrettävä tämä ja opittava elämään kyseisen asian kanssa.
Mister Lothar ei ole vanha. Hän on piirunverran yli kolmekynppinen mies, joka fyysisesti näyttää olevan yhtähyvässä kunnossa kuin triatlonia harrastava kakskakkonen. Itse olen 24-vuotias nuori naisen alku ja Mister Lothar on mielestäni mies parhaassa ijässä ja tulee vielä olemaankin monta monta mooooooonta vuotta!Alkuperäinen kirjoittaja Oksentaja:Jos tämä ketju on sitä, mitä palstan mode ja Ellit toivovat, ei tämä kyllä olen minun paikkani.
[viestiä moderoitu]