Alkuperäinen kirjoittaja Goggo:
Alkuperäinen kirjoittaja Arvostan äijää:
Mr. Lotharista vielä semmoinen aatos, että mies hän on merkittävä työllistäjä! Monelle nuorelle naiselle hän antaa duunia ja palkkaa päälle. Hän siis auttaa nuoria ihmisiä, joilla ei ole kontakteja eikä sukulaisia johtajina, antaa duunin ja auttaa elämässä eteenpäin. Semmoinen pointti noin illan päätteeksi.
Verottajan mukaan ei kyllä työllistä ketään, että otapa selvää, ennen kuin suollat lisää paskaa. Ei työllistä juuri itseäänkään.
Otappa sinä järki käteen. Mr Lothar nimenomaan antaa mahdollisuuden minunlaisille, jotka olemme hyvännäköisiä ja haluamme tehdä rahaa aikuisviihteellä. Se on hauskaa ja sillä tienaa ihan kivasti. Minä tiedän että Mr Lothar on itse menettänyt vanhempansa jo nuorella iällä ja sitä kautta hän takuulla tietää ihan tasantarkkaan merkityksen kun voi auttaa toista ja antaa toiselle mahdollisuuden tienata, saada palkkaa ja tuntea kuuluvansa jonnekin. Meillä jokaisella ei todellakaan ole johtajavanhempia takana auttamassa sisään perheyritykseen, eikä kontakteja ei sitten minnekään!
Minä arvostan Mr Lotharia yli kaiken koska hän on kiltti ja hieno mies eikä mikään idiootti ja Goggo saa työntää päänsä vessanpönttöön.