Alkuperäinen kirjoittaja kauniiksi kehuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja enpä kyllä kiroa:
Istutaan omassa huoneessamme, ihanassa, viileässä ilmastoidussa toimistossa, ja seikkaillaan netissä. Välillä hoidetaan puhelu tai pari, muutama sähköposti, ja kohta alkaa palaveri. Ja tässä ammatissa ei tarvitse riisua naureskelevan yleisön edessä tai pumpata alapäätään eikä muutenkaan nolata itseään julkisesti.
On aika helppoa väittää anonyymin rekkaamattoman nimimerkin takaa vaikka mitä. Tiedä vaikka olisit lihanleikkaaja tai porsaanpalvaaja tai vaikka ihan keinosiementäjä. Elämässä yleensä vähemmän menestyneet tuppaavat olemaan katkeria niille, jotka ovat saaneet myös mainetta ja kunniaa. No se on vain luonnonlaki. Tuo sinun kuvauksesi sai kyllä hymyn nousemaan kasvoilleni. Jos olisit menestyvä nainen niin et mollaisi tai naureskelisi Mr Lotharille vaan olisi fani niinkuin minäkin.
Hahahahahhaaaaa!! Mitä sä Anssi oikein sekoilet? Lihanleikkaaja? Buahahahaa!!!! Mikä se edes on? Rekkaa muuten itsellesi nimimerkki, minulla sellainen on jo. Miten olisi sulle;
"Viskarin poika"
"Itsensävatkaaja"
"Lotikka"
"Vinssi Askari"
tai joku vastaava?
Vitsi sinä se tuot kyllä hymyn huulille. On sun jutut hauskoja, ha ha ha
Lihanleikkaja, jep jep. Tietokoneellako ne tekee duunia? Tervetuloa mun työpaikalle tsekkaamaan että puhun 100 % totta. Jos täällä leikataan lihaa, niin minä olen Marilyn Monroe
Näytäpä itse yksikin menestyvä nainen fanijoukossasi? Ensinnäkin, eihän ne osaa edes kirjoittaa. Jokainen tekee samat kirjoitusvirheet. Kuvissasi näkyy lihavia, rumia, säälittävän näköisiä, tatuoituja, kännisiä laitapuolen akkoja.
Joo ja tiedän jo mitä seuraavaksi tulee; ei mene kuin 10 minuuttia ja taas joku ööh, "Charlotta Eirasta" livertää olevansa yliopiston käynyt kosmopoliitti ja sun fani. Eikö niin?
ps. Missä on Amy?