Lothar-ketju!

• Viestiketjun aloittaja Plaza-tiimi
  • Ensimmäinen viesti
kauniiksi kehuttu
Alkuperäinen kirjoittaja enpä kyllä kiroa:
Istutaan omassa huoneessamme, ihanassa, viileässä ilmastoidussa toimistossa, ja seikkaillaan netissä. Välillä hoidetaan puhelu tai pari, muutama sähköposti, ja kohta alkaa palaveri. Ja tässä ammatissa ei tarvitse riisua naureskelevan yleisön edessä tai pumpata alapäätään eikä muutenkaan nolata itseään julkisesti.
On aika helppoa väittää anonyymin rekkaamattoman nimimerkin takaa vaikka mitä. Tiedä vaikka olisit lihanleikkaaja tai porsaanpalvaaja tai vaikka ihan keinosiementäjä. Elämässä yleensä vähemmän menestyneet tuppaavat olemaan katkeria niille, jotka ovat saaneet myös mainetta ja kunniaa. No se on vain luonnonlaki. Tuo sinun kuvauksesi sai kyllä hymyn nousemaan kasvoilleni. Jos olisit menestyvä nainen niin et mollaisi tai naureskelisi Mr Lotharille vaan olisi fani niinkuin minäkin.

informaation_etsiskelijä
Eksyin tähän ketjuun kun googletin tietoa Johanna Tukiaisesta. Olin kuullut puhuttavan Mr Lotharista aiemminkin, mutta en ollut kiinnostunut puheiden perusteella hänestä. Nyt noita Mr Lotharin kuvia katselleena ja miehestä lukeneena voin sanoa, että on tullut minustakin fani. Vaikuttaa melkoisen rennolle kundille joka osaa nauttia elämästään. Nam!

näin kävi minulle
Alkuperäinen kirjoittaja informaation_etsiskelijä:
Eksyin tähän ketjuun kun googletin tietoa Johanna Tukiaisesta. Olin kuullut puhuttavan Mr Lotharista aiemminkin, mutta en ollut kiinnostunut puheiden perusteella hänestä. Nyt noita Mr Lotharin kuvia katselleena ja miehestä lukeneena voin sanoa, että on tullut minustakin fani. Vaikuttaa melkoisen rennolle kundille joka osaa nauttia elämästään. Nam!
Minä löysin Mr. Lotharin ja minusta tuli fani kun satuin illan viettoon samalle clubille, missä hän oli samana iltana esiintymässä. Olen samaamieltä mitä sanoit hänestä. Vaikuttaa kaikinpuolin suoraselkäiselle ja rehdinreilulle savolaismiehelle.

enpä kyllä kiroa
Alkuperäinen kirjoittaja kauniiksi kehuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja enpä kyllä kiroa:
Istutaan omassa huoneessamme, ihanassa, viileässä ilmastoidussa toimistossa, ja seikkaillaan netissä. Välillä hoidetaan puhelu tai pari, muutama sähköposti, ja kohta alkaa palaveri. Ja tässä ammatissa ei tarvitse riisua naureskelevan yleisön edessä tai pumpata alapäätään eikä muutenkaan nolata itseään julkisesti.
On aika helppoa väittää anonyymin rekkaamattoman nimimerkin takaa vaikka mitä. Tiedä vaikka olisit lihanleikkaaja tai porsaanpalvaaja tai vaikka ihan keinosiementäjä. Elämässä yleensä vähemmän menestyneet tuppaavat olemaan katkeria niille, jotka ovat saaneet myös mainetta ja kunniaa. No se on vain luonnonlaki. Tuo sinun kuvauksesi sai kyllä hymyn nousemaan kasvoilleni. Jos olisit menestyvä nainen niin et mollaisi tai naureskelisi Mr Lotharille vaan olisi fani niinkuin minäkin.
Hahahahahhaaaaa!! Mitä sä Anssi oikein sekoilet? Lihanleikkaaja? Buahahahaa!!!! Mikä se edes on? Rekkaa muuten itsellesi nimimerkki, minulla sellainen on jo. Miten olisi sulle;
"Viskarin poika"
"Itsensävatkaaja"
"Lotikka"
"Vinssi Askari"
tai joku vastaava?

Vitsi sinä se tuot kyllä hymyn huulille. On sun jutut hauskoja, ha ha ha :D Lihanleikkaja, jep jep. Tietokoneellako ne tekee duunia? Tervetuloa mun työpaikalle tsekkaamaan että puhun 100 % totta. Jos täällä leikataan lihaa, niin minä olen Marilyn Monroe :) Näytäpä itse yksikin menestyvä nainen fanijoukossasi? Ensinnäkin, eihän ne osaa edes kirjoittaa. Jokainen tekee samat kirjoitusvirheet. Kuvissasi näkyy lihavia, rumia, säälittävän näköisiä, tatuoituja, kännisiä laitapuolen akkoja.
Joo ja tiedän jo mitä seuraavaksi tulee; ei mene kuin 10 minuuttia ja taas joku ööh, "Charlotta Eirasta" livertää olevansa yliopiston käynyt kosmopoliitti ja sun fani. Eikö niin?

ps. Missä on Amy?

saanko haastattelun?
Aion tehdä ensi vuonna gradun aiheesta:
"Kuinka säälittävää on yrittää epätoivoisesti julkkikseksi ja mainostaa itseään päivittäin nettikeskusteluissa muka fanien nimimerkeillä"

ihme homma?
Hassua, kuinka yksikään niistä tuhanista ja tuhanista faneista ei mennytkään sinne HanKOON keikalle.

Sinne oli kovasti menossa ainakin Vera, Amy, Petra ja moni muu. Ihme juttu että nämä mimmit hävisivät kuin pieru Saharaan? Kummaa...

yhdenfaniclubinV.I.P
Tietenkään sillä ei ole merkitystä, että Mr Lotharilla on lukuisia faniclubeja joissa on poppoota pilvinpimein. Varmaankin Mr. Lothar on itse kaivanut netistä jostain jenkkifoorumeilta ihmisten lärvejä ja rekisteröinyt ne itselleen faneiksi? Come on people, älkää olko naurettavia! Mr Lothar on julkkis jolla on paljon faneja. Kun tämän opitte bonjaamaan niin meillä kaikilla faneilla olisi hausekpaa kun ei tarvitsisi aina muistuttaa näistä faktoista. Kiitos!

Veeruskalle
Alkuperäinen kirjoittaja Vera(":
Olen tavannut tällä palstalla monia Mr. Lothar faneja joista on tullut ihan sydänystäviäni. Toivon että huomisella gigillä on tosi paljon bossea, jotta voin taas luoda hedelmällisiä uusia tuttavuuksia.

Nyt lähden terassille nauttimaan iltaauringosta ja kuivasta siideristä.
Miten meni keikka?

Tä? Tä? Tä?
Alkuperäinen kirjoittaja oikeasti kolme likkaa ja sama kone:
Mollarit eivät kaada meidän intoa. Huomenna me kolme tyttöä suuntaamme Hankoon ja Mr Lotharin keikalle! Juhliminen alkaa jo aamusta! * Olemme olleet faneja jo pienestä pitäen !!! *
Miten meni keikka?

Ihmetys on suur
Mihin hävisi fanittaja lentoemo 42-tuumaisen plasmatelkkunsa ääreltä? Hävis, kuin pieru Saharaan, kun huomautettiin, että plasma on menneiden vuosien töllö. Mihin hävisi Amy88? Saharaan hänkin, kun todettiin, että Amy ei itse muistanut syntymävuottaan kirjoittaessaan aina uudelleen eri vuoden nickiinsä. Mihin kaikki sadat muut gigit, pyökit ja Hankoot? Haloo!

mistä minä tiedän!
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmetys on suur:
Mihin hävisi fanittaja lentoemo 42-tuumaisen plasmatelkkunsa ääreltä? Hävis, kuin pieru Saharaan, kun huomautettiin, että plasma on menneiden vuosien töllö. Mihin hävisi Amy88? Saharaan hänkin, kun todettiin, että Amy ei itse muistanut syntymävuottaan kirjoittaessaan aina uudelleen eri vuoden nickiinsä. Mihin kaikki sadat muut gigit, pyökit ja Hankoot? Haloo!
Ei aavistusta, mutta voisin arvailla vaikkapa sen salaisen Lothar Extreme Fun Worldin chatroomeihin ja foorumeille fanittamaan. Varsinainen peräkammari tämä palsta, kun julkkista saa lyödä kuin vierasta sikaa. Monella olisi aihetta mennä nurkkaan häpeämään.

veikkaaja.
Ehkä ne intoutuivat kuvailemaan liian tarkasti niitä pikkareitaan ja heidät moderoitiin pois ynnä bannattiin koko palstalta.

yrhepelhe
Alkuperäinen kirjoittaja mistä minä tiedän!:
Ei aavistusta, mutta voisin arvailla vaikkapa sen salaisen Lothar Extreme Fun Worldin chatroomeihin ja foorumeille fanittamaan. Varsinainen peräkammari tämä palsta, kun julkkista saa lyödä kuin vierasta sikaa. Monella olisi aihetta mennä nurkkaan häpeämään.
Onhan tuo mahdollista. Huolestuttavinta on että joku peräkammarilainen on takertunut johonkin fanin käyttämään nimimerkkiin ja roikkuu siinä ja kyselee fanin perään. Missä Amy? Amyyy Hoi! yms tyyliin. Sinulle tiedoksi että monetkaan ihmiset eivät käytä kokoajan samaa nimimerkkiä. Esimerkiksi Lentoemo, kynppikerholainen, dc-neito, airbus-misu ne voivat kaikki olla yksi ja sama lentoemäntänä työskentelevä nainen, joka ehkä jopa omistaa 42" plasman.

selittelijäkökin
Alkuperäinen kirjoittaja yrhepelhe:
Alkuperäinen kirjoittaja mistä minä tiedän!:
Onhan tuo mahdollista. Huolestuttavinta on että joku peräkammarilainen on takertunut johonkin fanin käyttämään nimimerkkiin ja roikkuu siinä ja kyselee fanin perään. Missä Amy? Amyyy Hoi! yms tyyliin. Sinulle tiedoksi että monetkaan ihmiset eivät käytä kokoajan samaa nimimerkkiä. Esimerkiksi Lentoemo, kynppikerholainen, dc-neito, airbus-misu ne voivat kaikki olla yksi ja sama lentoemäntänä työskentelevä nainen, joka ehkä jopa omistaa 42" plasman.
no anssi, anssi....

Tarkkaavainen
Alkuperäinen kirjoittaja ihme homma?:
Hassua, kuinka yksikään niistä tuhanista ja tuhanista faneista ei mennytkään sinne HanKOON keikalle.

Sinne oli kovasti menossa ainakin Vera, Amy, Petra ja moni muu. Ihme juttu että nämä mimmit hävisivät kuin pieru Saharaan? Kummaa...
Neiti B näytti ainakin menneen http://neitib.helmiblogit.mtv3.fi/2008/07/28/wanajalla-hangossa-vaan-ei-seinajoella-eika-kotkassa/

veljet on kovia rassaamaan..
..siis autoja :) ja siksi meikätyttökin ymmärtää mikä on in ja mikä out.
Tuomioni:

EHDOTTOMASTI IN!!!!

ht*p://www.seksitreffit.com/forum/templates/AdInfinitum/resizefix.php?originalsize=http://d2.kuvake.net/k/0eb/30011770240.jpg

Asiattomien viestien määrän vuoksi rekisteröimättömien käyttäjien viesteissä sallitaan vain 1 URL-linkki per viesti.

cat.woman.batmobiili
Aika hieno pelihän tuo Lotharin Corvette on. Ainoa miinus, että todella kehno talviauto kun sutti todella pahasti talviolosuhteissa ja kaksipaikkaisena kyytiin ei mahdu kuin itse ja ystävätär. Sitten vielä tuo lasikuitukori joka elää ja sitä pitää välillä olla paikkailemassa sun muuta. Plussana raju ulkonäkö, klassisen jenkin maine jonka tuntee kaikki, ilmijömäiset ajo ominaisuudet kokeneen käsissä mutta teho autoon tottumaton menettää bonuksensa tuollaisella raketilla nopeammin kun ehtii sitä edes tajuamaan.

ihqula
Alkuperäinen kirjoittaja cat.woman.batmobiili:
Aika hieno pelihän tuo Lotharin Corvette on. Ainoa miinus, että todella kehno talviauto kun sutti todella pahasti talviolosuhteissa ja kaksipaikkaisena kyytiin ei mahdu kuin itse ja ystävätär. Sitten vielä tuo lasikuitukori joka elää ja sitä pitää välillä olla paikkailemassa sun muuta. Plussana raju ulkonäkö, klassisen jenkin maine jonka tuntee kaikki, ilmijömäiset ajo ominaisuudet kokeneen käsissä mutta teho autoon tottumaton menettää bonuksensa tuollaisella raketilla nopeammin kun ehtii sitä edes tajuamaan.
juu, näin on! tosi ihquuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Arvostan äijää
Mr. Lotharista vielä semmoinen aatos, että mies hän on merkittävä työllistäjä! Monelle nuorelle naiselle hän antaa duunia ja palkkaa päälle. Hän siis auttaa nuoria ihmisiä, joilla ei ole kontakteja eikä sukulaisia johtajina, antaa duunin ja auttaa elämässä eteenpäin. Semmoinen pointti noin illan päätteeksi.

ei jumalauta :)))
Alkuperäinen kirjoittaja cat.woman.batmobiili:
Kiitti Anssi tiedosta. Taidankin jättää Veten väliin ja ostaa Audin.

häh, mitä häh?
Alkuperäinen kirjoittaja Arvostan äijää:
Mr. Lotharista vielä semmoinen aatos, että mies hän on merkittävä työllistäjä! Monelle nuorelle naiselle hän antaa duunia ja palkkaa päälle. Hän siis auttaa nuoria ihmisiä, joilla ei ole kontakteja eikä sukulaisia johtajina, antaa duunin ja auttaa elämässä eteenpäin. Semmoinen pointti noin illan päätteeksi.
joko Anssi unille menet?

Yhteistyössä