Kuules, sininen, ralliviikonloppu on yhdyssana. Opettele nyt edes hiukan, sinua ei ehkä ihan aina tunnista : (Alkuperäinen kirjoittaja Tamppaaja:kyllähän Lothari Jyväskylässä oli aika tiiviisti koko hurjan ralli viikonlopun!
Voi voi voi, nyt olet aivan erehtynyt palstasta. Tämä on julkkisjjuorut- palsta. Lötikkä ei ole julkkis, mutta mainostaa täällä silti itseän.Alkuperäinen kirjoittaja Bi o Luv Will:Mikä on paras pesujauhe kirjopyykille?
Ei ole helppoa olla nuhassa näin kesällä, mutta on tässä hyvätkin puolensa. Mä makaan mun sängyssä kuumemittari kainalossa, panadol H.O.T kädessä ja teinikoulu soittimessa. Otan eezistiAlkuperäinen kirjoittaja nuhainen kimma:Yep, ihanista Mr Lotharissa on ne keikat ja toisena sit ne leffat. *nojaa kättänsä sängynpäätyä vasten ja korjaa peiton asentoa vaipuen jälleen haaveilemaan*
Minä taas olen vähän erimieltä. Vaikka corvette onkin loistelias auto, niin siitä puuttuu jotain mitä ferrarissa oli. MAJESTEETTISUUTTA!!! Kun Mr. Lothar hurautteli ferrarillaan pitkin raitteja niin päät takuulla kääntyivät niin tytöillä kuin pojillakin. Kyllähän corvettekin kääntää, mutta ei varmasti enää samalla tyylillä kuin ennen. Niitä on kuiteskin tässä maassa paljon enemmän ja se on ihmisille tutumman näköinen auto.Alkuperäinen kirjoittaja autoista ymmärtävä plikka:Ehdottomasti corvette! Vaikka Misterillä onkin massia, niin tiedän että jo pelkästään Testarossan määräaikaishuoltojen hinta on tähtitieteellinen. Testarossa vaatii ammatti kielellä "racecar style maintainancen" Corvette soveltuu paremmin myös tavalliseen ajoon ja siltikin tehoreservit ovat valtavat. Niin että mielestäni Corvette oli hyvä valinta.
Blogis oli siit oikein kuvakin! Mr Lothar oli ostanu uudet ja komeammat vanteet niitten okujen tilalle.Alkuperäinen kirjoittaja Nim.miss aurinkoinen:Corvetella on varmasti hyvä posotella keikkapaikalta keikkapaikalle. Ei ainakaan jää jalkoihin.