jahas jahas
Eläinseksiä siis tulossa? Yök.Alkuperäinen kirjoittaja fanittaja KYBÄLLÄ:KUUMA JOURU! mr. lOTHARILLA on kuulemma KISSASUUNNITELMIA.. Saatta pätyä videolle. JUORU JKIERTOON!
Eläinseksiä siis tulossa? Yök.Alkuperäinen kirjoittaja fanittaja KYBÄLLÄ:KUUMA JOURU! mr. lOTHARILLA on kuulemma KISSASUUNNITELMIA.. Saatta pätyä videolle. JUORU JKIERTOON!
Olitko keikalla?Alkuperäinen kirjoittaja Vera(":Olen tavannut tällä palstalla monia Mr. Lothar faneja joista on tullut ihan sydänystäviäni. Toivon että huomisella gigillä on tosi paljon bossea, jotta voin taas luoda hedelmällisiä uusia tuttavuuksia.
Nyt lähden terassille nauttimaan iltaauringosta ja kuivasta siideristä.
Alkuperäinen kirjoittaja Petra P:Millaista keliä on tiedossa keikkakaupunki Hankoon? Miun juna lähtee Savonlinnasta aamutuimaan, ja sopivaa kudetta pitäis löytyä ynnä kokonaisuus suunniteltuna keleihin sopivasti..damn että stressaa!
Mut tarkemmin ajatellen, mitä mä täältä kyselen :/ Parhaiten tietävät tosifanit L.E.F.W saitilla ja mullahan tunnari kans löytyy..Monta keikka nähty
Kun vaan poke pitäis huolen et mollareita ei keikalla näy!
Taas näitä wannabe-anglisteja! Mikä siinä on, kun joidenkin on pakko nolata itsensä englannillaan. Mutta et ole tainnut kuulla ilmaisua "beating his meat", näin esimerkiksi.Alkuperäinen kirjoittaja ala-astetasoiselle:Jos olisit englanninopettaja, tietäisit kyllä varmasti että nämä lauseet ovat aivan päin honkia. The meat vibrations, mitä se tarkoittaa? "Meat" ei koskaan tarkoita ihmisen "lihaa", vaan ruokaa, paistia.
Lörttö mokas TAAS. Olet aivan oikeassa, että hän on wannabe. Vaan kun ei oo näköä, kokoa, toimintaa, naisia, omaisuutta tai tuloja, niin.....Alkuperäinen kirjoittaja korjaan korjaajaa:Taas näitä wannabe-anglisteja! Mikä siinä on, kun joidenkin on pakko nolata itsensä englannillaan. Mutta et ole tainnut kuulla ilmaisua "beating his meat", näin esimerkiksi.Alkuperäinen kirjoittaja ala-astetasoiselle:Jos olisit englanninopettaja, tietäisit kyllä varmasti että nämä lauseet ovat aivan päin honkia. The meat vibrations, mitä se tarkoittaa? "Meat" ei koskaan tarkoita ihmisen "lihaa", vaan ruokaa, paistia.
En oo Anssi, mut oisko hauska ja kekseliäs neologismi eli uudissana. Eläköön elastinen englannin kieli! Kuolema kielipollareille!Alkuperäinen kirjoittaja kuukkeli metsällä:Et vastannut edelleenkään. Mitä tarkoittaa: "The meat vibrations."?
Täh?Alkuperäinen kirjoittaja Vaihdetaan jo aihetta:En oo Anssi, mut oisko hauska ja kekseliäs neologismi eli uudissana. Eläköön elastinen englannin kieli! Kuolema kielipollareille!Alkuperäinen kirjoittaja kuukkeli metsällä:Et vastannut edelleenkään. Mitä tarkoittaa: "The meat vibrations."?
Samaa mieltä! Kukaan ei tee sitä paremmin kuin hän, mutta sitä ei voi ymmärtää ellei osta Mr. Lotharin elokuvia tai joi ei käy keikoilla.Alkuperäinen kirjoittaja Pipp@:Mr. Lothari on suomen upein extremetaiteilija ja samalla monen laiseni kimman salainen haave & unelma! Minä en ollut Hangossa, mutta seuraavalle keikalle aion rynniä.
Kaikki tietää mitä hän on!Alkuperäinen kirjoittaja Johanna T:En yritä mitenkään puffata miestä, mutta mielestäni hänessä on tyyliä.
Alkuperäinen kirjoittaja Hööhäämunatpilaantuneet:Joo, villinnyt siihen malliin, että nykyään tienaa parisen sataa euroa kuukaudessa. Opiskeluaikana varmaan paremmin?Alkuperäinen kirjoittaja Kokkauksista kirjoitellut:Nyt kun noista Mr Lotharin munista on tullut niin
paljon kyselyitä tuolla toisellakin keskustelupalstalla
niin postaan tännekin mitä muistan, valitan että ohje on vajaa.
Maukkaat Munat Ala Lothar:
-4 kananmunaa
-1 viiriäisen muna
-1 suomalainen jokirapu
-1/2 teelusikallista valkopippuria
-3 desiä punaista maitoa
-1 kokonaista ja puolikas ruskistettua keltaista sipulia
-hyppysellinen iloista mieltä ja purnukallinen positiivisuutta
(näin se vekkuli velikulta aina vitsaili ja virnuili meille tunneilla pumpaten
luokkatovereihinkin positiivisuutta)
Jokirapu keitetään vedessä johon on lisätty runsaasti tilliä,
liha irrotetaan selkäpanssarin alta ja saksista ja muussataan haarukalla.
raluvoi irroitetaan. Kaikki munat sekoitetaan keskenään ja vatkataan kunnolla.
Lisätään maito, valkopippuri, rapu, rapuvoi ja sipuli ja kaadetaan vatkaten
isolle paistinpannulle ja annetaan paistua miedolla lämmöllä.
Kääntäminen ei ole tarpeellista.
Kypsä tuotos nautitaan patongin, sinihomejuuston ja oluen/valkoviinin kanssa.
Olen kokeillut tällä ohjeella jo vuosia,
mutta en muista tarkkaan sitä alkuperäistä reseptiä.
Lothar teki kaiken paljon suussa sulavammaksi ja
jokin salainen aineosa teki munaan ihanan itämaisen eksoottisen muhkean jälkimaun
joka tuntui tunteja nauttimisen jälkeen antaen
loppuillaksi täysin tyydytetyn olon ja ihanan etäisen kirvelyn
joka tuntui suolistossa vielä kaksi päivää nauttimisen jälkeen.
Siihen ei pysty nykypäivän voimakkainkaan tulinen thai tai chili ruoka!!!
*korjaa pakaroiden asentoa muistellessaan*
No kuitenkin, vaan Mr Lothar tietää omien
muniensa salaisuuden ja se mikä on maestron
koulumunien salaisuus joilla hän onnistui villitsemään koko vuosikurssin
ja opettajat jääköön se mysteeriksi.
Ihan hyvää reseptillä tälläkin syntyy, mutta alkuperäisessä ohjeessa oli
sitä ruutia!
Mä tiedän tunteen ja olen kans pettynyt kaikkiin välimallin jätkiin. Miks suurinosa suomalaisista uroista on just sellasii kouluttamattomia, kaljamahaisia karkeita hyypiöitä.Alkuperäinen kirjoittaja #Heli#:Voi olla. Mies on kuitenkin koulutukseltaan ruuanlaittaja ja tietää mikä makuhermoa kutkuttaa. Hän on kuitenkin myös uros joka osaa tarjota silmänruokaa! Se on ruoka mitä suurinosa meistä vätyksiimme pettyneistä ja oikeista komistuksista unelmoivista enemmän tarvitsemme. *tulisipa Mr. lothar ja ravitsisi minut!!!*
Hei sinulle!Alkuperäinen kirjoittaja ruma läski:Mä tiedän tunteen ja olen kans pettynyt kaikkiin välimallin jätkiin. Miks suurinosa suomalaisista uroista on just sellasii kouluttamattomia, kaljamahaisia karkeita hyypiöitä.Alkuperäinen kirjoittaja #Heli#:Voi olla. Mies on kuitenkin koulutukseltaan ruuanlaittaja ja tietää mikä makuhermoa kutkuttaa. Hän on kuitenkin myös uros joka osaa tarjota silmänruokaa! Se on ruoka mitä suurinosa meistä vätyksiimme pettyneistä ja oikeista komistuksista unelmoivista enemmän tarvitsemme. *tulisipa Mr. lothar ja ravitsisi minut!!!*
Lothar olis ihana jos hänet saisi elävänä pulloon, mut mussa ei ole tarpeeksi vetovoimaa et pussittaisin hänet. En ole mikään missi
Kiitos paljon sinulle rohkaisevista sanoista. Mulla on jo paljon parempi olo ja ihan satavarmasti stick it out till the end. Mun pitää vaan alkaa välittämään enemmän itsestäni ja päästä kaikkien hankaluuksien yli.Alkuperäinen kirjoittaja hei vaan sinulle:Hei sinulle!Alkuperäinen kirjoittaja ruma läski:Mä tiedän tunteen ja olen kans pettynyt kaikkiin välimallin jätkiin. Miks suurinosa suomalaisista uroista on just sellasii kouluttamattomia, kaljamahaisia karkeita hyypiöitä.Alkuperäinen kirjoittaja #Heli#:Voi olla. Mies on kuitenkin koulutukseltaan ruuanlaittaja ja tietää mikä makuhermoa kutkuttaa. Hän on kuitenkin myös uros joka osaa tarjota silmänruokaa! Se on ruoka mitä suurinosa meistä vätyksiimme pettyneistä ja oikeista komistuksista unelmoivista enemmän tarvitsemme. *tulisipa Mr. lothar ja ravitsisi minut!!!*
Lothar olis ihana jos hänet saisi elävänä pulloon, mut mussa ei ole tarpeeksi vetovoimaa et pussittaisin hänet. En ole mikään missi
Moi! Älä ole allapäin. Monet miehet on idiootteja, mutta on niitä hyviäkin. Mister on yksi, mutta saavuttamaton joten älä oikeasti tuhlaa aikaasi turhaan haaveiluun. Baareistakaan ei kannata etsiä hyvää urosta koska sellaista ei löydy, minä koskaan ota tosissani miehiä jotka lähestyvät minua yökerhoissa.
Minä annan sinulle vinkin. Hyviä miehiä tapaat eri urheilutapahtumissa kunhan menet rohkeasti juttusille. Ja älä ole liian kriittinen oman vartalosi suhteen. Jos sinulla on vähän ylipainoa niin so what. sen saa aina pois ja tärkeintä on että sinulla on fiksu ajatusmaailma ja pää kasassa.
Ja muista myös että nämä laulunsanat yhdistävät kaikkia Mister Lothar faneja:
When the sun shines, well shine together
Told you I'll be here forever
Said I'll always be a friend
Took an oath I'ma stick it out till the end
Now that it's raining more than ever
Know that we'll still have each other
You can stand under my umbrella
You can stand under my umbrella
*you stand under my umbrella, sis*
Miten kummassa eksyitte tänne? - ei käsitä itsekään Missä aiotte olla minuutin päästä? - jossain todella kaukana Milloin häivytte? - nyt välittömästiAlkuperäinen kirjoittaja Virpi.:Kaikki vaan tervetuloa L.E.F.W :n puolelle. Ei täällä kannata aikaansa hukata.
Ps. keikoilla kannattaa kysellä eturivin äänekkäiltä tytöiltä miten,missä ja milloin.
Joku julkisuustyrkky. Koskaan kuullutkaan koko pumppaajasta ennen tätä palstaa.Alkuperäinen kirjoittaja siiiiiiiiiiiiii:Kuka helvata on Lothar?
Alkuperäinen kirjoittaja siiiiiiiiiiiiii:Kuka helvata on Lothar?