Lothar-ketju!

• Viestiketjun aloittaja Plaza-tiimi
  • Ensimmäinen viesti
Höhhiä
Alkuperäinen kirjoittaja julkkisten_elämän_seurailija:
Mr Lotharista pamlataan kyllä niin radiossa, lehdissä, telkkarissa, puhelimissa, baareissa, busseissa, katucafeissa, naisten alusasuosastoilla ja tietenkin niin internetin keskustelupalstoilla.
Ei missään muualla, kuin täällä. Toivottavasti ei kestä kauaa. Valkovuotoisten pikkareiden pyykkiin heittäminen jun ei todellakaan ole mikään juolkkisjuoru.

pöhhiä
Jos ne Mister Lotharin fanitytöt joskus kirjoittelee pikkutuhmia pikkareistaan niin ei sitä kannata kauhistella kuin joku siveyden sipuli. Minä otan kantaa vain siihen että Mister Lothar on julkkis ja sillä sipuli!

1Niina
Heräsin ja mulle iski hirveä ikävä Mr Lotharia mun omaa etärakastani. Tulin tähän koneelle ja avasin kuvat hakemistoni. Oih, miten komea U.R.O.S hän onkaan!. Ajattelin vielä lukaista täältä ja muualta mitä hänestä on tänään kirjoitettu ja onko uusia kuvia tullut. Hän on niin hottti ja charmantti että multa menee aina jalat alta kun katson niihin suuriin ja kauniisiin silmiin ja hänen tiukkaan vartaloonsa. Nytten ikävä on helpoittanut vähän ja varmaan saan taas unesta kiinni. Mä toivon vaan että näkisin hänestä unta. Nighty Night to all Mr Lothar Lovers <3

turkiseläin
Alkuperäinen kirjoittaja 1Niina:
Heräsin ja mulle iski hirveä ikävä Mr Lotharia mun omaa etärakastani. Tulin tähän koneelle ja avasin kuvat hakemistoni. Oih, miten komea U.R.O.S hän onkaan!. Ajattelin vielä lukaista täältä ja muualta mitä hänestä on tänään kirjoitettu ja onko uusia kuvia tullut. Hän on niin hottti ja charmantti että multa menee aina jalat alta kun katson niihin suuriin ja kauniisiin silmiin ja hänen tiukkaan vartaloonsa. Nytten ikävä on helpoittanut vähän ja varmaan saan taas unesta kiinni. Mä toivon vaan että näkisin hänestä unta. Nighty Night to all Mr Lothar Lovers <3

Hassua, että kaikki nämä yhä uudet ja uudet Niinat, Charlotat, Amyt ja muut tekevät aina samat kirjoitusvirheet.

Anssi, se on NYT eikä NYTTEN. Oletko käynyt koulua yläastetta pidemmälle?

Yhden videoklipin katsonut
Alkuperäinen kirjoittaja luulemma miekii:
Näin naisena minä vaan ihailen, fanittelen ja kuolaan hänen peräänsä, mutta te pojut..oikeasti siis taitaa mennä nuo keikkojen haukkumiset vähän sen kateuden piikkiin. Kasvakaa aikuisiksi!
Tuota tuota... Kerroin, että katsoin tuon yhden videoklipin, jossa hän haahuili pitkin lavaa ja välillä istui oranssilla muovituolilla ja huimaksi lopuksi repäisi päällyshousunsta pois. Jos tuo ei ollut minusta sen enempää eroottista kuin taiteellistakaan, tekeekö se minut pojuksi, kateelliseksi tai lapseksi?

Ensiksikään en ole poju, vaan nainen. Aikuinenkin tietääkseni olen ainakin fyysisesti (36-vuotias), mutta "lapsenmielinen" kylläkin, eli "vanhaa" minusta ei taida koskaan tullakaan, sillä mielestäni tietty lapsenmielisyys pitää mielen virkeänä. Kateelliseksi minua ei ole koskaan sanonut kukaan, ja mistä ihmeestä tuosta "haahuilusta" pitäisi olla kateelllinen? Kritiikki ja kateus eivät ole synonymeeja nimittäin! Tällä palstalla - tai peräti tässä ketjussa?! - kerran joku lohkaisi hyvin, että koska en pidä maksalaatikosta enkä varsinkaan siellä olevista rusinoista, niin se selittyykin sitten sillä, että olen hurjan kateellinen maksalaatikolle ja rusinoille... Kuulostaako hassulta? Niin minustakin, eli kateus ja se, ettei pidä jostakin/kritisoi jotakin, eivät tarkoita samaa asiaa.

ihmettelijätär
Alkuperäinen kirjoittaja Yhden videoklipin katsonut:
Tällä palstalla - tai peräti tässä ketjussa?! - kerran joku lohkaisi hyvin, että koska en pidä maksalaatikosta enkä varsinkaan siellä olevista rusinoista, niin se selittyykin sitten sillä, että olen hurjan kateellinen maksalaatikolle ja rusinoille...
Mutta jos et pidä maksalaatikosta etkä varsinkaan rusinoista niin et varmaankan osta niitä kaupasta. Nyt sinä ja pari muuta käytte herjaamassa ketjun päähenkilöä ja sanotte miten turha ja huono ketju on, eli siis ostat itse kasapäin maksalaatikkoa kotiin vaikka vihaat sitä, ja ilmeisesti istut sitten keittiössä tujottaen rusinamaksalaatikkoa ja manaat kuinka pahaa se on.

Yhden videoklipin katsonut
En, hyvä ihmettelijätär osta maksalaatikkoa, jos haluan sitä, teen sitä itse, sillä en pidä eineksistä (enkä ole niille kateellinen ; ) )

En ole herjannut ketjun päähenkilö, eikä tämä sadat muutkaan ketjussa ihmetyksensä esittäneet, vaan olen ihmetellyt faneja siitä, että miksi he eivät keskustele, vaan toistavat samoja fraaseja viestistä toiseen! Eikös tämä ole keskustelupalsta? Keskustelua ja mielipiteiden vaihtoa - asiasta kuin asiasta - on kiva ajankuluksi seurata ja siihen osallistuakin, mutta kun tässä ketjussa ei juuri sitä keskustelua esiinny!

Niinpä, mutta kun
Anssi raukka yrittää uskotella itselleen että faneja on, vaikka niitä on se pyöreä nolla. Vaikeaahan se on keskustella yksinään. Siksi täällä toistuvat nämä samat jutut.

Kohta tulee taas joku "Mimmi-90" tai "Eeva22v" ja toteaa; Mr Lothar on panokone numero 1!! Hohhoijaa.

raisuli
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijätär:
Alkuperäinen kirjoittaja Yhden videoklipin katsonut:
Tällä palstalla - tai peräti tässä ketjussa?! - kerran joku lohkaisi hyvin, että koska en pidä maksalaatikosta enkä varsinkaan siellä olevista rusinoista, niin se selittyykin sitten sillä, että olen hurjan kateellinen maksalaatikolle ja rusinoille...
Mutta jos et pidä maksalaatikosta etkä varsinkaan rusinoista niin et varmaankan osta niitä kaupasta. Nyt sinä ja pari muuta käytte herjaamassa ketjun päähenkilöä ja sanotte miten turha ja huono ketju on, eli siis ostat itse kasapäin maksalaatikkoa kotiin vaikka vihaat sitä, ja ilmeisesti istut sitten keittiössä tujottaen rusinamaksalaatikkoa ja manaat kuinka pahaa se on.
Helvetin hyvin ja hienosti muotoiltu! =)

etusalongin tytöt!
Kun se nyt vaan sattuu olemaan niin että me fanitamme Mr Lotharia! Siististi coolimpaa urosta saa hakea hakemalla ja sellaista ei sittenkään löydä. *Mr Lothar R.U.L.A.A!*

vai niin
Alkuperäinen kirjoittaja etusalongin tytöt!:
Kun se nyt vaan sattuu olemaan niin että me fanitamme Mr Lotharia! Siististi coolimpaa urosta saa hakea hakemalla ja sellaista ei sittenkään löydä. *Mr Lothar R.U.L.A.A!*
Katos vaan, Anssikin on jo herännyt.

Alaskan mustakarhu
Toistat jatkuvasti samaa virhettä. Kirjoitat aina "Me lentoemännät täällä...me toimiston tytöt...me kuntoilijatytöt...me teinipissikset....me etusalongin tytöt jne" Usko jo! Tytöt/naiset eivät ole koneella kaksistaan tai joukoittain. Tietokonetta käytetään yksin. Myös sinä Anssi olet yksin siellä näyttösi edessä. Opi jo vihdoinkin tämä asia!

Olisihan se kovin ihana fantasia, että kauniit, tyylikkäät lentoemännät tiukoissa univormuissaan haaveilisivat sinun paksusta meisselistäsi oikein joukolla, pikkarit märkänä, yhteisen tietokoneen ääressä kuviasi kuolaten ja toisiaan biseksuaalisesti hipelöiden. Mutta niin EI TAPAHDU, kulta pieni. Se on vain fantasiaa, typerä ja stereotyyppinen juttu omassa päässäsi. Welcome to the real world baby!

vaalian punane untuva
Mie en ota kantoo mittee nuo muut plikat tekköö ja onko niitä montoo konneesa yäressä. Mie ainaskii kattele Lottarii aina iha yksinön ja ku keikkoloille piäsen nii seurassahan.

kesäpäivärinta
Alkuperäinen kirjoittaja Alaskan mustakarhu:
Olisihan se kovin ihana fantasia, että kauniit, tyylikkäät lentoemännät tiukoissa univormuissaan haaveilisivat sinun paksusta meisselistäsi oikein joukolla, pikkarit märkänä, yhteisen tietokoneen ääressä kuviasi kuolaten ja toisiaan biseksuaalisesti hipelöiden. Mutta niin EI TAPAHDU, kulta pieni. Se on vain fantasiaa, typerä ja stereotyyppinen juttu omassa päässäsi. Welcome to the real world baby!
No nyt se lähti kädelle :) Niin kutsutusti pumputtamaan :)

Totuuden sanan sanoit!
Alkuperäinen kirjoittaja Alaskan mustakarhu:
Toistat jatkuvasti samaa virhettä. Kirjoitat aina "Me lentoemännät täällä...me toimiston tytöt...me kuntoilijatytöt...me teinipissikset....me etusalongin tytöt jne" Usko jo! Tytöt/naiset eivät ole koneella kaksistaan tai joukoittain. Tietokonetta käytetään yksin. Myös sinä Anssi olet yksin siellä näyttösi edessä. Opi jo vihdoinkin tämä asia!
Tunnen pari tyttöä, jotka ovat yleensä koneen ääressä yhdessä. He pelaavas Simsiä, mesettävät kavereiden kanssa ja fanittavat yhdessä kybällä Tokio Hotelsia. Kyseessä on tyttäreni ja hänen paras kaverinsa - ja he ovat 12-vuotiaita...

Kuinka todennäköistä olisi, että kaksi - tai useampi - aikuista naista viettäisi aikaansa yhdessä saman tietokoneen äärellä ja vieläpä sattuisivat molemmat/kaikki olemaan jotakin Lothar-faneja "kybällä"... Yksikin tällainen sattuma olisi todella harvinainen, puhumattakaan sitten useammista, jotka kaikki sattumalta eksyvät tähän ketjuun kirjoittamaan viestejä samalla tyylillä ja samoja virheitä tehden...

Hmmm..
Mr. Lothar on eritoten nuorien opiskelijaneitojen 18v ja ylöspäin suosiossa. Asuvat soluasunnoissaan, vaan toisella on tietokone eli todellakin istuvat saman koneen ääressä. Fanittavat todella rankalla kädellä, lukevat toistensa viestejä ja ehkä alitajuisesti apinoivat toistensa kirjoitustyyliä. Onhan kuitenkin H.O.T.T.I U.R.O.S, adonis, alfauros, unelma kundi aika osuvia ilmaisuja kuvaamaan juuri Extremetaiteilija Mr. Lotharia.

BUAHAHHAAA!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm..:
Mr. Lothar on eritoten nuorien opiskelijaneitojen 18v ja ylöspäin suosiossa. Asuvat soluasunnoissaan, vaan toisella on tietokone eli todellakin istuvat saman koneen ääressä. Fanittavat todella rankalla kädellä, lukevat toistensa viestejä ja ehkä alitajuisesti apinoivat toistensa kirjoitustyyliä. Onhan kuitenkin H.O.T.T.I U.R.O.S, adonis, alfauros, unelma kundi aika osuvia ilmaisuja kuvaamaan juuri Extremetaiteilija Mr. Lotharia.
Ehkä historian huonoin selitys.

itsepäjän olet
Alkuperäinen kirjoittaja BUAHAHHAAA!!!:
Alkuperäinen kirjoittaja Hmmm..:
Ehkä historian huonoin selitys.
Mielestäni täysin järkeenkäypää.

silakanhajuiset pikkarit
Eli kaikki tuhannet Lötsykkäfanit asuvat "soluasunnoissaan" ja heillä on yksi läppäri, ja he kopioivat toisiaan. BUAHAHAHHAAAAAAAAAAA!
Anssi, tämä menee jo ihan surkuhupaisaksi.

Voisiko vaikka Amy89 tai Amy87 vahvistaa nyt tämän saamamme tiedon? AMYYYYY????? Minne hävisit?

Yhteistyössä