Lothar-ketju!

• Viestiketjun aloittaja Plaza-tiimi
  • Ensimmäinen viesti
puhallettava parpara
Alkuperäinen kirjoittaja been there:
Alkuperäinen kirjoittaja muistaako kukaan vielä:
Mr. Lotharin legendaariset Pålnåpartyt?
Pålnåpartyt ovat eksklusiiviset irstailujuhlat vailla vertaa. Kauniit naiset ovat kerääntyneet uima-altaan reunustalle, taustalla soiden rentoa funkkia ja vodkamartiinit valuvat janoiseten ja upeiden neitojen huulien välistä, tehden heistä riehakkaita ja estoottomia. Paikalla on naisia suhteessa miehiin 10-1 joten näin ollen miehillä on valinnan varaa naisten suhteen, ja ne naiset. Pitkiä trendikkäitä ja erittäin halukkaita naisia valmiina rohkeisiinkiin leikkeihin. Siinä on tavoittelemista Lotharia mollaaville surkimuksille jotka seisovat Villa Lotharin aidan takana unelmoiden naisesta.
Justiinsa. Kuulostaa ihan tavallisilta typeriltä sikajuhlilta, joihin on tilattu maksullisia naisia. Luoja paratkoon, kaikki ymmärtävät ettei tuommoisiin juhliin oikeita, laadukkaita naisia vapaaehtoisesti saa tulemaan. Lötsykkä vain ei tajua, kun ei oikein tuota kokemusta ole naisista, muuta kuin parin minuutin sisään-ulos -toiminnasta.

Lingvististä tutkimusta
Luin extreme-taiteilijan kirjoituksia suomi24-palstalta. Näyttäisi siltä, että hän kirjoittaa pitkiä lauseita, muttei käytä juurikaan lauseenvastikkeita. Minä-sana toistuu hieman normaalia enemmän. KUKAAN täällä ei kirjoita samalla tavalla, joten tuskin artisti esiintyy plaza.fissä.

ei tietenkään esiinny!
Alkuperäinen kirjoittaja Lingvististä tutkimusta:
Luin extreme-taiteilijan kirjoituksia suomi24-palstalta. Näyttäisi siltä, että hän kirjoittaa pitkiä lauseita, muttei käytä juurikaan lauseenvastikkeita. Minä-sana toistuu hieman normaalia enemmän. KUKAAN täällä ei kirjoita samalla tavalla, joten tuskin artisti esiintyy plaza.fissä.
Kateelliset peräkammarin pojat/ämmät eivät vain suostu uskomaan että me fanit täällä keskustelemme idolistamme ja tulevat sitten tänne mollaamaan ja panettelemaan Suomen ykkösurosta eli Mr. Lotharia.

selvä kuin pläkki
Reilusti yli tuhat kaatoa saa ne neitsyt peräkammarilaiset älähtämään. Me ihailijat taasen toivomme Mr Lotharillemme pitkää ikää ja rutkasti uusia kaatoja. Ehkäpä kaksi tuhattaa paukkuu jo ennen vuosikymmenen loppua. Se olisi aika huisia se!

lähiötursake
Kateelliset peräkammarin pojat/ämmät eivät vain suostu uskomaan että me fanit täällä keskustelemme idolistamme ja tulevat sitten tänne mollaamaan ja panettelemaan Suomen ykkösurosta eli Mr. Lotharia.
MISSÄ se fanien keskustelu on? Jokainen muka-fani tekee yhden cameo-esiintymisen ihmeellisellä pissis-kielellä ja häipyy saman tien. Olisi uskottavampaa, jos esiintyisit samalla tai samoilla nimimerkeillä.

Voisiko joku FANI nyt vastata minulle? Missä se keskustelu on? Luepa Anssi esim tuota Dolls/Johanna Tukiainen -ketjua. Siellä KESKUSTELLAAN. Ihmiset vaihtavat mielipiteitä ja kirjoittelevat selkeästi omalla tyylillään. Tämä taas on Anssi Boyn ikioma mainosketju.

kannoilla kikkaileva
Alkuperäinen kirjoittaja tarkkailijoita linjoilla?:
Mitäs Mr. Lothar on nytten alkuviikon aikana puuhaillut???
Staran liikkeissä on hankala pysyä mukana, vaihtaa maisemaa sen verran ripeästi. Kantsii varmaan odottaa blogin päivityksiä.

Hassu sattuma tai parodiaa ehkä?
Alkuperäinen kirjoittaja ei tietenkään esiinny!:
Alkuperäinen kirjoittaja Lingvististä tutkimusta:
Hauskaa! Jälkimmäinen kommentti on kirjoitettu ihan sillä tavalla kuin tuossa kuvataan.

Jenna.9.B
Mä olen printannut kaikki noi kuvat ja vuorannu mun budoaarin niillä. Mä olen hulluna tähän urokseen koska se on komea,tanssii tosi buenosti, puhaltaa ja näyttää paljasta pintaa. Mr. Lothar on suomen ainoa todellinen extreme ultimate U.R.O.S !!

* the B.E.S.T *
Alkuperäinen kirjoittaja Jenna.9.B:
Mä olen printannut kaikki noi kuvat ja vuorannu mun budoaarin niillä. Mä olen hulluna tähän urokseen koska se on komea,tanssii tosi buenosti, puhaltaa ja näyttää paljasta pintaa. Mr. Lothar on suomen ainoa todellinen extreme ultimate U.R.O.S !!
Mister Lothar on mustaki ainoa suomi uros jota viittii katella. Ulkolaisii komistuksii on mut ne on jotenki kuitenkin ulkolaisii ja etäämpii. Mister Lothar on täällä meillä ja häntä on hyvä fanittaa.

kiljuva poppoo!
MR LOTHAR!!!
.(....\............../....)
. \....\........... /..../
...\....\........../..../
....\..../´¯.I.¯`\./.../
..../... I....I..(¯¯¯`
...I.....I....I...¯¯.\...
...I.....I´¯.I´¯.I..\...)
...\.....` ¯..¯ ´.......'
....\_________.·´
.....l-_-_-_-_-_-
.....l-_-_-_-_-_I

voitteko vastata?
MISSÄ se fanien keskustelu on? Jokainen muka-fani tekee yhden cameo-esiintymisen ihmeellisellä pissis-kielellä ja häipyy saman tien. Olisi uskottavampaa, jos esiintyisit samalla tai samoilla nimimerkeillä.

Voisiko joku FANI nyt vastata minulle? Missä se keskustelu on? Luepa Anssi esim tuota Dolls/Johanna Tukiainen -ketjua. Siellä KESKUSTELLAAN. Ihmiset vaihtavat mielipiteitä ja kirjoittelevat selkeästi omalla tyylillään. Tämä taas on Anssi Boyn ikioma mainosketju.
Edelleen?

maikki90
Alkuperäinen kirjoittaja kiljuva poppoo!:
MR LOTHAR!!!
.(....\............../....)
. \....\........... /..../
...\....\........../..../
....\..../´¯.I.¯`\./.../
..../... I....I..(¯¯¯`
...I.....I....I...¯¯.\...
...I.....I´¯.I´¯.I..\...)
...\.....` ¯..¯ ´.......'