Lothar-ketju!

• Viestiketjun aloittaja Plaza-tiimi
  • Ensimmäinen viesti
*Nuppu*
Mä ainakin tulin äske duunist ja avasin vasta nytten tän ketjun. Töis mulla ei olis mahollisuuttakaan lukea tätä kun mulla ei ole näyttöpäätettä mut näin illansuussa ehtii lukee. Mut ny pitää lähtee vielä shoppaan vähän alusasui et mäkään se voi jäädä fanittaan pitemmäx aikaa..mooooi! :(

kaikilla on kiirus
No sinne meni Nuppukin, mutta ehkä niitä faneja taas illanmittaan ilmaantuu. Ei pidä unohtaa, että Mr Lothar on palstan suosituin, aina ajankohtainen ja vankan kansansuosion omaava extremetaiteilija.

Faktaa, ei fiktiota
Alkuperäinen kirjoittaja Kaffeella:
Noo, kyllä sieltä taas päikkäreiden jälkeen joku Martta Heinolasta viimeistään kymmenen pintaan illalla heräilee : )

Uskomatonta, että tuo saa jatkaa tätä. Suomi24:ltahan se on bannattu jo moneen kertaan ja uloshan se joutui hyvin nopeasti Jippiiltäkin aikanaan.
Ei Mr Lotharia ole bannattu Suomi24:lta, katso vaikka http://galleria.suomi24.fi/mrlothar

tomaatinpunainen pippeli
Alkuperäinen kirjoittaja *Nuppu*:
Mä ainakin tulin äske duunist ja avasin vasta nytten tän ketjun. Töis mulla ei olis mahollisuuttakaan lukea tätä kun mulla ei ole näyttöpäätettä mut näin illansuussa ehtii lukee. Mut ny pitää lähtee vielä shoppaan vähän alusasui et mäkään se voi jäädä fanittaan pitemmäx aikaa..mooooi! :(
Miksi Anssi kaikki sun fanit kirjoittaa tällaista junttia teinix-kieltä? Miksi NUPPU kirjoitti tämän pätkän, mikä pointti tässä tekstissä on? Tuli töistä kotiin, avasi ketjun joka on täyttä roskaa, ja lähti shoppaamaan?? Ei ole näyttöpäätettä?? Täh?

YRITÄ EDES!!

voi lörttö lörttö
Alkuperäinen kirjoittaja Faktaa:
Noo, kyllä sieltä taas päikkäreiden jälkeen joku Martta Heinolasta viimeistään kymmenen pintaan illalla heräilee : )

Uskomatonta, että tuo saa jatkaa tätä. Suomi24:ltahan se on bannattu jo moneen kertaan ja uloshan se joutui hyvin nopeasti Jippiiltäkin aikanaan.
Ei Mr Lotharia ole bannattu Suomi24:lta, katso vaikka http://galleria.suomi24.fi/mrlothar
No olipas taas yllätys tuo kuva tuolla kaksnelosen profiilissa! Näköjään kirjoitellut aiheesta "lintujen touhuja on kiva katsella" Että sillei ja vapaa-aikanaan nukkuu ja löhöilee..niin justiin.

surffasin linkkiä
Lintujen touhuja on kiva katsella
Kirjoittanut: mrlothar 2.7.2008 klo 23.19

Minun huvilalla tapahtuu ihan samanlaisia juttuja eli sorsat ja muutkin linnut ulostelevat upouudelle laiturilleni, mutta minä en kyllä aio karkoittaa lintuja vaan aion pestä laituria aina tarpeen tullen.
Minun mielestä on kiva katsella sorsien ja muidenkin lintujen touhuja omassa rannassa, laiturin peseminen ei ainakaan minun mielestä ole niin iso juttu verrattuna siihen iloon jonka lintujen touhujen katselemin tarjoaa vaikka minulla onkin yli 25 metriä pitkä laitur

hanipeipe-88
Alkuperäinen kirjoittaja surffasin linkkiä:

Minun huvilalla tapahtuu ihan samanlaisia juttuja eli sorsat ja muutkin linnut ulostelevat upouudelle laiturilleni, mutta minä en kyllä aio karkoittaa lintuja vaan aion pestä laituria aina tarpeen tullen.
Minun mielestä on kiva katsella sorsien ja muidenkin lintujen touhuja omassa rannassa, laiturin peseminen ei ainakaan minun mielestä ole niin iso juttu verrattuna siihen iloon jonka lintujen touhujen katselemin tarjoaa vaikka minulla onkin yli 25 metriä pitkä laitur
Laituri on melkein yhtä pitkä kuin Misterin... ;)

faktaaja
Alkuperäinen kirjoittaja Faktaa:

No ei tietenkään ole bannattu. Täällä puhutaan niin paljon paskaa Lotharista että yhtään mollausviestiä ei kannata ottaa todesta.

kettutyttö-90
Alkuperäinen kirjoittaja hanipeipe-88:
Alkuperäinen kirjoittaja surffasin linkkiä:

Laituri on melkein yhtä pitkä kuin Misterin... ;)
Niinpä ! xD Ja mies on myös luonnonystävä eikä mikään öykkäri. Mister ymmärtää selvästi elämän luonnollisen tasapainon ja luonnon luonnollisen rytmin.

viikonloppu bilettäjätär
Näköjään jotkut eivät vieläkään ymmärrä, että Mr Lothari ei ole tämän palstan kehuviestien takana. Me olemme. Me fanit. Olen aina ihmetellyt että edes niin luullaan ja fanit pistävät kyllä 10-0 niitä törppöjä jotka eivät totuutta käsitä ja mollaavat idoliamme.

Mutta aivan sama, minä kirjauduin vaan sanoakseni että Riihimäen gig oli ihan ruostumatonta terästä! Yleisö oli kyllä alkuun turhan vaisu, ehkä uusia faneja ekalla keikalla mutta kun vauhtiin päästiin niin Mr Lothar pumppasi saliin sen hurmoksen johon vain hän pystyy!

pumppufani
Alkuperäinen kirjoittaja viikonloppu bilettäjätär:
Näköjään jotkut eivät vieläkään ymmärrä, että Mr Lothari ei ole tämän palstan kehuviestien takana. Me olemme. Me fanit. Olen aina ihmetellyt että edes niin luullaan ja fanit pistävät kyllä 10-0 niitä törppöjä jotka eivät totuutta käsitä ja mollaavat idoliamme.

Mutta aivan sama, minä kirjauduin vaan sanoakseni että Riihimäen gig oli ihan ruostumatonta terästä! Yleisö oli kyllä alkuun turhan vaisu, ehkä uusia faneja ekalla keikalla mutta kun vauhtiin päästiin niin Mr Lothar pumppasi saliin sen hurmoksen johon vain hän pystyy!
Oliko siellä se maankuulu pumppushow?

Amy87
Alkuperäinen kirjoittaja Persläpi83:
Moi "Amy87". Onpa sinulla jännittävä ja erilainen nimimerkki. Kertoisitko hiukan itsestäsi ja siitä miten päädyit Anssi Viskarin kotiin? Olisi huisin jännittävää kuulla lisää asiasta. Oliko siellä pyökkiä sisustuksessa?
Moi! Sori et mä en ehtiny vastaan sulle päivällä, oli kiireitä. Mä tulin just kuntosalilta ja juoksin juoksumatolla ihan hulluna :) Harmi et tänään oli niin synkee päivä ku muuten mä olisin mennyt biitsille. Mä olen nytten kaverin koneella ja pitää lähtee kohta sporalla himaan.

No mut niin en mä ole mansionissa käyny, mut olen kuullut juttuja niistä kekkereistä joita siellä ollaan pidetty. Yks ystäväkin sanoi että vuosisadan bileet ja et se oli niinkuin se pålnaparty et raisuu menoo. Niin et siks se oli mun mielestä nasta mesta, ku olen kuullut juttuja.

*Kaikille tämän ketjun Mr Lothar faneille haleja ja pusuja ja niille vihaajille risuja*

t. Amy

stdio<include.mrL>
IP-skannerini näyttää yhä kaikkien lotsukka viestien tulevan samasta IP:stä. Joku taitaa pelata vähän omaan pussiinsa. Taitaa olla raskasta tuo julkisuuden tavoittelu. Pojot vaan hyvästä yrityksestä.

IP-osoitteet
Alkuperäinen kirjoittaja stdio<include.mrL>:
IP-skannerini näyttää yhä kaikkien lotsukka viestien tulevan samasta IP:stä. Joku taitaa pelata vähän omaan pussiinsa. Taitaa olla raskasta tuo julkisuuden tavoittelu. Pojot vaan hyvästä yrityksestä.
Ylläpito olisi kyllä poistanut koko tämän Lothar-ketjun jos kaikki kehuviestit tulisi samasta IP-osoitteesta, minun veikkaukseni on että suurin osa mollausviesteistä tulee sinun IP-osoitteesta.

opettele nysväri enkkua
Alkuperäinen kirjoittaja JukkisII:
Gig. Sieltä se taas tuli. Että voi joku olla säälittävä. Muuten kaksneloselta noi pikkaripaskat poistuu minuutissa.
http://www.ilmainen-sanakirja.com/index.php?page=word&q=gig&lang=fi

Eli suomeksi keikka. Keikkojahan keikkojahan U.R.O.K.S.E.M.M.E heittelee. Niin kukahan on kurareisi ja säälittävä.

JukkisII
Alkuperäinen kirjoittaja opettele nysväri enkkua:
Gig. Sieltä se taas tuli. Että voi joku olla säälittävä. Muuten kaksneloselta noi pikkaripaskat poistuu minuutissa.

Eli suomeksi keikka. Keikkojahan keikkojahan U.R.O.K.S.E.M.M.E heittelee. Niin kukahan on kurareisi ja säälittävä.
Häh? Kommentoin vain sitä, että tuota samaa paskaa on höpötetty aiemminkin. Kirjoitinko jotain muuta englanniksi mielestäsi, vai mitä kohtaa et ymmärtänyt, looseri? Kerro vaan reippaasti, voin suomentaa suomeni. Onneksi oma nimimerkkisi sisältää jo englannin opettelun toiveen ja sanan nysväri. On toki aina kunnioitettettavaa tunnistaa itsessään vajavaisuutensa. Kurareisi sanaa en ole koskaan kuullutkaan, että tunnut senkin asian minua paremmin tuntevan.

pojat pojat ja tytöt tytöt
Noniin, eiköhän olisi aika taas rauhoittaa, ettei seuraa banneja tai pahempaa. Teidän parin tyypin väittelyt toistuvat ihan joka ilta ja sitten aamulla luettavissa vain moderoituja viestejä. Hämmästyttää miten te kaikki jaksatte riidellä.

Minä peseydyn ja kellahdan oman ihanan bodatun urokseni viereen ja yritän unohtaa koko plazan juorut ainakin aamuun asti.

Erossa en voi pysyä, kun tämä on niin addiktiivinen ketju ;-)

selventäjä
Alkuperäinen kirjoittaja opettele nysväri enkkua:

Häh? Kommentoin vain sitä, että tuota samaa paskaa on höpötetty aiemminkin. Kirjoitinko jotain muuta englanniksi mielestäsi, vai mitä kohtaa et ymmärtänyt, looseri? Kerro vaan reippaasti, voin suomentaa suomeni. Onneksi oma nimimerkkisi sisältää jo englannin opettelun toiveen ja sanan nysväri. On toki aina kunnioitettettavaa tunnistaa itsessään vajavaisuutensa. Kurareisi sanaa en ole koskaan kuullutkaan, että tunnut senkin asian minua paremmin tuntevan.

GIG = Mr. Lotharin ja muidenkin esiintyvien taiteilijoiden keikkaa tarkoittava englantilainen sana, joka luo kansainvälistä tunnelmaa

Geak = Alkup. kirjoittajan nuoresta iästä johtuen väärin kirjoitettu ja siitä tuli heti vitsi. Nuori tyttö tarkoitti GIG, mutta englannin tunnit lukiossa taisivat mennä enemmänkin Mr. Lotharin postaria kuolatessa kuin kielioppia opetellessa

Geek = Nörtti, tietokonefriikki, hintelä nöösi jolla pelleillään vielä enemmänkin ja mollataan sitä kautta Mr. Lotharia.

Älä julkkill ota itseesi. Fanit on faneja ja ei kantsi ärsyttää. Ethän sinä kyllä ärsyttänytkään..

tornista24h
Osaisko joku kertoa mistä musiikista Mr Lothar pitää ja mitä se lataa corvetten soittimeen? Jossain luki että jostain Nirvanasta ja Sepulturasta mut se oli internet arkisto juttui. Onks tietoo???

Osui ja upposi
Alkuperäinen kirjoittaja lingvisti:
Alkuperäinen kirjoittaja Onko Mantyharju nykyaan veroparatiisi?:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuka uskoo mihinkin:
Alkuperäinen kirjoittaja iisu:
Ei oo rahaa eikä omaisuutta, johan noi verotiedotkin sen kertoo, vai jäikö jotain epäselväks. Tollasii juttuja ei voi hatusta vetää, satavarmasti pitää paikkansa. Jos ei pitäis, mode poistais. Kuka muuten sen tuhannen kaadon todistaa? Hyvä jos 10 on. Säälittää koko imppo.
Eipä vissiin ole rahaa eikä omaisuutta, muuten vaan ajelee Ferrarilla ja omistaa luksushuvilan, limusiinin, yms, yms.
Mutta eipa vaan ole taaskaan kerrottu Lotson firman nimea, etta voitais verottajalle vahan vihjata etta syynaavat kirjanpitoa... pakkohan tuossa on olla jotain haikkia jos on ilmoittanut virallisesti vuosituloikseen pari tonnia ja kuitenkin mukamas omistaa sita sun tata. Jos kerran varallisuus on surkeat 90 tonnia, millaisia lautahokkeleita ja romuja noi "huvilat" ja autot oikein on? Jos ei ole romuja ja firma tahkoo jostain kumman lavesta mukamas miljoonia niinkuin Anssi palstalla kehuu, miten on mahdollista etta verottajalle ilmoitetut viralliset tulot ja omaisuus on noin naurettavat? Joku ei nyt tasmaa....

Kamalaa lukea sepustustasi ilman ääkkösiä. Vaihtoehtoja on monia. a) olet typerä ja et tiedä että sinulla on mahdollisuus hyödyntää ascii koodia ja saada ääkköset näkyviin ja kirjoittaa niinkuin normaalit ihmiset b) olet laiska ja et halua nähdä vaivaa muuhun kuin uroksemme haukkuminen ja vihaaminen se vie kaiken energiasi c) haluat antaa mielikuvan että olet purejankki vaikka postaat vihaviestejäsi espoosta ja voisit käyttää ääkkösiä. d) kaikkia em. ja tarvitset apua.

Minä autan.

Pistä alt pohjaan ja näppäile numeronäppäimistöstä seuraava sarja ja päästä alt. Muista kun seuraavan kerran haukut Mr Lotharia.

ä=0228
ö=0246
Ä=0196
Ö=0214

Kamalaa lukea siansaksaa kieliopillisesti priima foorumilla.
Kyllapas joku nyt suuttui - har har.... taisi osua arkaan paikkaan.

Aion edelleenkin kirjoitella iloisesti ilman aakkosia ja ookkosia - ei minua kiinnosta patkaakaan mita mielta sie olet asiasta. Aina voit hypata yli jos noin huonoa kerran tekee, ei ole pakko lukea. Katsopa muuten kellonaikoja, niin eikohan se selvia lopulta sinullekin mista pain maailmaa mina kirjoittelen. Harmittaako sinua sekin etta en asu Suomessa? :DDDDDD

Yhteistyössä