LOST (ohjelma)-so lost eli ihan pihalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nauku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nauku

Vieras
Meillä kosahti kaapeli juuri silloin kun tuli Lostin 2 aloitusjaksoa.Nyt olen yrittänyt katsoa sitä ja olen todennut että olen ihan totaalisen pihalla? Siis sou lost ;)

Kuka katsoi ne ekat 2 aloitusjaksoa tästä vikasta tuotantokaudesta? Mitä siinä tapahtui? Mä en ymmärrä että seikkaileeko ne nyt kahdessa eri aikajaksossa yhtäaikaa vai mitä? Tosi sekavalta tuntuu.

Huom! Olen katsonut KAIKKI aikaisemmat jaksot ja en saanut noita alotusjaksoja edes tallennettua. Netistä en pysty tällä räkäisellä nettitikku yhteydellä katsomaan niitä joten olen siis pihalla kuin lumiukko.

Hjälp pliis!

Juu, siinä pyörii se nykyaika siellä saarella, ja sitten se aika, joka olisi toteutunut, jos he eivät olisi koskaan tippuneet saarelle, eli lento olisi laskeutunut Jenkkeihin kuten pitikin. Tämä pyörii ilmeisesti siksi, että Julien(?) yritys sörkkiä sitä pommia siellä kuopassa onnistui sittenkin. Edellinen kausihan loppui siihen, kun Julie putosi sinne kuoppaan.

Yritän nyt muistaa, muut varmasti korjaavat, jos selitän jotain väärin. Eli:
Juliet onnistui viime hetkinään (putosi sinne luolaan 5. kauden lopussa) räjäyttämäänsen ydinpommin. Siitä seurasi se, ettei se lentokone pudonnutkaan, vaan kaikki nuo hahmot jatkoivat elämäänsä etiäpäin. Tätä siis seurataan toisena juonikuviona, siksi ne kaikki vanhat tyypit ovat siellä elossa.

Silti saarella olleiden elo jatkui räjähdyksen jälkeen (eli eivät tiedä tuosta uudesta aikahaarautumasta tai mikä lieneekään).

Yhteistyössä