Lopullinen eroko?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tarviin järjen ääntä ja mielipiteitä mitä tehdä.

ollaan oltu 20vuotta yhdessä, lapsia siunautunnut 4. Mites mä lyhkösyydessä kertoisin niin minun puolelta on ollut aika paljon haluttomuutta eikä halut kohtaa samaa aikaa miehen kanssa. Tästä taas mies ei tykkää ei sit yhtään. Jatkuvasti sanoo siitä ja suuttuu. Tämä taas johtaa et mua vähemmän kiinostaa kun hänen asenne on sit semmonen ” mä en tee mitään eikä kiinosta mikään” eli kotityöt on vain minun harteilla ja kaikki muut laskut,asian hoitamiset jne.
Tästä kun sanon niin alkaa armoton motkotus siitä et kyllä hän auttaa (joo ehkä kerran kaks viikossa tai kahdessa). Ja et kyllä tekis jos en aina (mikä ei ole oikeesti aina) vaan torjuis. Muutamia vuosia sit päätti hän et alkaa viestittää yhden naisen kanssa. Ensin oli kaveripohjaa ja sit tuli alastonkuvien lähettely tähän. Tätä kesti vuoden! Tämän aikana hetin miehen matkoihin ja muutettii lasten kanssa omaa kotiin.
Jostain syystä alko sit mies majailee meillä ja loppu pelissä vuoden eron jälkeen asutaakin yhdessä.

se mikä ongelman tekee on se et hän alkannut käyttäytyä samanlailla kuin silloin vuosia sit kun oli se toinen nainen viestien kohteena. Sillon monesti kysyin onko mitään ja aina kielsi kaiken. Jos kysyn niin kieltää senkin.

mitä ihmeessä mä teen? Jos vähänkin on jotain kielettyä tehnyt on samantien lähtö lopullisesti. Miten tämän saan tietää onko vai ei?
 

Yhteistyössä