Loppuvuoden aikana on tulossa minun synttärit, miehen synttärit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vähän väsynyt äiti vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vähän väsynyt äiti vain

Vieras
ja isänpäivä.
Meillä on aika hulinaa tämä yöelämä. Eläimet ja lapset valvottavat ja kolmas lapsi tulossa.
Nyt ajattelin että olisikohan ihan huono idea lähteä miehen kanssa vaikka yöksi tai pariksi hotelliin johonkin kaupunkiin? Että vaan syötäis ja nukuttais yöt niin ettei kukaan herätä?
Onkohan se kovinkin kallista? Paljonkohan maksaa esim. Sokos hotellissa?

Jos ei sitten kumpikaan mitään muuta lahjaa toiselle edes mieti. Tuo reissu vain.

Kuulostaa juuri sopivalta "lahjalta" teille :) Ei kun vaan lapsenvahtia kyselemään ja hotellia varaamaan,tekee varmasti hyvä vielä ennen vauvan syntymää hoitaa parisuhdettakin.

Sitten kyselisin vielä sellaista että tuleekohan halvemmaksi mennä hotelliin yöksi Tallinnaan kuin yöpyä hotellissa Suomessa? Bensa kuluja ei tässä kohtaa tarvitsisi ajatella :) Yhtä paljon kuluu bensaa ajaa täältä Helsinkiin kuin etsiä sopiva kaupunki missä yöpyä hotellissa, ehkä sekin olisi jopa Helsinki :D
Ei olla miehen kanssa koskaan yövytty kahdestaan missään joten on ihan uutta ja erikoista tämä :)

Kuulostaapa teillä suunnitelmat mukavalta :) Toivottavasti saatte rentoutua.

Meillä on tässä isänpäivän lisäksi tulossa mun pikkuveljen, mun isäpuolen ja mun omat synttärit. Kaverilla on laskettuaikakin ens kuun lopussa. Sitten tulee joulu ja siskon synttärit. JA RAHAA PALAA :|

kuulostaa kivalta tuo hotellireissu. itse jäisin suomeen, koska laivamatka tallinnaan voi olla myrskyinen. hui! mutta jos tykkää matkustaa, niin miksei... hinta varmaankin samoissa hotelliyö suomessa / tallinnan laivamatka ja hotelli.

No kyllä kuulostaa kivalta, et sais vaan olla.

Meil on nyt loppuvuodesta vielä hautajaiset, kahdet synttärit, kolmet polttarit (joista yhdet kyllä skippaan) ja kahdet häät.

Yhteistyössä