V
"väsynyt"
Vieras
Mitä tehdä kun ei oikein tahdo jaksaa lasten kanssa kotona.Meillä on kaksi poikaa 2v9kk ja 5v6kk,villejä ja lähes koko ajan tappelevat.Vanhempi käy avoimessa pk.ssa,toinen ei vielä missään.Mulla itsellä alkaa kohta ne ajat,kun pitäis ilmoittautua työnhakijaksi,kun hoitotuki loppuu.Tuntuu vaan raskaalta sekin ajatus,että pitäis töihin lähteä.Mieskin on aika finaalissa tähän röykytykseen,hän pääsee joka ilta liian myöhään nukkumaan ja on kuitenkin aikanen herätys töihin.
Nuorempi lapsi on huono nukkumaan,heräilee joka yö pari kertaa ja vaatii pulloa,itsekin oon myös heräilyn takia väsynyt.En tiedä,jotenkin tää päivärytmi on hukassa siltä osin,että ei millään saada muksuja ennen klo.22 nukkumaan.T untuu siltä,että mun elämä on vaan yhtä tiskirättiä ja muksuille karjumista.Hoitoapua emme saa isovanhemmilta kun ovat sairaita.Tiedän kyllä,että töihin meno voisi piristää minua,mutta kun tuntuu että takki on kaikkeen tyhjä.Kiitti jos viitsit lukea.
Nuorempi lapsi on huono nukkumaan,heräilee joka yö pari kertaa ja vaatii pulloa,itsekin oon myös heräilyn takia väsynyt.En tiedä,jotenkin tää päivärytmi on hukassa siltä osin,että ei millään saada muksuja ennen klo.22 nukkumaan.T untuu siltä,että mun elämä on vaan yhtä tiskirättiä ja muksuille karjumista.Hoitoapua emme saa isovanhemmilta kun ovat sairaita.Tiedän kyllä,että töihin meno voisi piristää minua,mutta kun tuntuu että takki on kaikkeen tyhjä.Kiitti jos viitsit lukea.