Loppuun palaminen! (ruikutusta)

Hellun martta

Jäsen
16.05.2006
455
0
16
Kittilä
Siis olen ollut nyt toista viikkoa ihan loppu! Siis niin väsynyt ja nuutunut kuin ihminen vain voi olla. En ole väsynyt lapsiin tai kotona oloon vaan väsynyt ihan muuten. Epäilen itse olevani stressaantunut jatkuvasta liikkeellä olosta. Ollaan "lennetty" juhlista toisiin ja mummolasta anoppilaan. Koko ajan on ollut jotain hommaa tehtävänä ja nyt loppui voimat. Tänään olisi pitänyt lähteä kaveri perheen kanssa mökille ja lapsille järjestää ohjelmaa, mutta pistin eilen hommiin stopin, ilmoitin etten lähde. Selitin kaverille etten jaksa. Hän sitten ehdottin että ottaa meidän esikoisen matkaan ja menevät sitten keskenään. Sopii mulle hyvin ja saan rauhoittua kuopuksen kanssa kotiin. Maanantai-iltana mulla elimistö ilmoitti että nyt on pysähdyttävä mulle nousi kuume yhtäkkiä nousi melkein 40 asteeseen ja yön aikana sitten laski ilman lääkettä. Mitään muuta oireita ei esim flunssasta ole ja siksi arvelin stressin aiheuttamaksi.

Hyvä että laitoit stopin reissaamiselle. Kyllä se ihmistä syö ,kun kokoajan jonnekkin olisi mentävä. Nyt otat ihan rennosti ja lepäilet ainakun voit. Nauti päivästä päiväkerrallaa äläkä murehdi siivouksesta tai pyykin pesusta. Otat niin sanotusti lungisti :hug:

Yhteistyössä