Loppuuko tämä hiustenlähtö ikinä?

Aivan uskomatonta, et kuinka paljon näitä hiuksia voi lähteä imetyksen aikana. Musta tulee varmasti lopulta kalju! :| Harjaan jää kourallinen joka kerta ku harjaa hiukset, tyynyltä löytyy aamulla kunnon tuppo, saati sit ku pesee hiukset! Tuleeko musta kalju? :eek:

Ei tule =) Kuuluu asiaan ja tasoittuu kyllä ajallaan. Raskausaikana hiukset on ns. lepotilassa eikä niitä silloin irtoa (samallatavalla kuin yleensä) kun vauva syntyy niin ne raskausaikaiset hiuksetkin lähtee (siis ne mitkä olis normaalisti lähtenyt sinä aikana), siksi tuntuu siltä että kaikki lähtee! Täällä tällähetkellä sama ongelma :(

Täällä kans yks jolta hiuksia lähtee. Onnesta mulla on luonnostaan tosi paksut hiukset, joten ei kaljuus ihan heti uhkaa, mutta ei toi hiustenlähtö silti mitään kivaa ole. Olen kyllä kohta imetystäkin lopettamassa. Viimeiset kaksi vuotta on noita hiuksia lähtenyt ihan tukoittain, joten nyt olisi kiva päästä "normaali tilaan" ton hiustenlähdön suhteen.

Juu mulla sama ongelma :( Tosin alkaa jo helpottaa...Mulla uutta tukkaa kasvaa ihan tuolta niskasta, siellä sellanen "siili" tai no vähän pidempi jo. Näyttää joka tapauksessa ihan jonku eläimen persukselta sillon kun hiukset ponnarilla ja ponnarin alta törröttää uutta karvaa :eek:

sama ongelma
Alkuperäinen kirjoittaja VauvaUnelma:
Juu mulla sama ongelma :( Tosin alkaa jo helpottaa...Mulla uutta tukkaa kasvaa ihan tuolta niskasta, siellä sellanen "siili" tai no vähän pidempi jo. Näyttää joka tapauksessa ihan jonku eläimen persukselta sillon kun hiukset ponnarilla ja ponnarin alta törröttää uutta karvaa :eek:
HAHAHA :D:D:D onko ponnari niinku elukan häntä ja sieltä hännän alta törröttää perskarvat :D Hihi...:)

Alkuperäinen kirjoittaja sama ongelma:
Alkuperäinen kirjoittaja VauvaUnelma:
HAHAHA :D:D:D onko ponnari niinku elukan häntä ja sieltä hännän alta törröttää perskarvat :D Hihi...:)
Juu aika lailla näin :D Vaikka ei se kovin hauskaa ole oikeasti. Mieskin sille jaksaa aina nauraa, mutta eipä se mitään. Kasvais vaan nopeesti että ylttäis ne niskavillatkin ponnarille...

metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja villivekara:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Mulla on vähentynyt nyt kun vauva on 10kk. Ja lähteneiden tilalle on kasvanut kiva siili, joka sojottaa pystyyn tuolta pitkien hiusten seasta :whistle:
Kääk, voin vain kuvitella miltä mun pää näyttää jos tollanen siili tulee :|
Sanotaanko nyt vaikka näin, että näyttää välillä siltä, että minulla olisi sellainen kolmen sentin otsatukka :D Onneksi nuo kasvaa koko ajan. Nuo edessä ja sivuilla olevat näkyy nyt eniten, muut jää hyvin tuonne pidempien sekaan.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Mulla on vähentynyt nyt kun vauva on 10kk. Ja lähteneiden tilalle on kasvanut kiva siili, joka sojottaa pystyyn tuolta pitkien hiusten seasta :whistle:
Mä imetin kuopusta reilut 9kk ja kyllä sitä tukkaa lähti ja paljon.... Ohimoille tuli hienot kaljut läiskät, niin että ponnarille ei kehdannut enään hiuksia vedästä. Nyt poika on 1v1kk ja meitsilläkin hieno siilitukka tässä edessä :D

metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja kukeseen:
Mä imetin kuopusta reilut 9kk ja kyllä sitä tukkaa lähti ja paljon.... Ohimoille tuli hienot kaljut läiskät, niin että ponnarille ei kehdannut enään hiuksia vedästä. Nyt poika on 1v1kk ja meitsilläkin hieno siilitukka tässä edessä :D
Ohimoilta multakin oli näköjään lähtenyt aika reippaasti, nyt sen huomaa kun ohimoilla on paljon tuota lyhyttä :/ Mä imetän vieläkin, mutta nyt lähtee sellaisia siedettäviä määriä enää, aika normaalia. Mutta se muutama kuukausi synnytyksen jälkeen :x

Ja kun sitä hiusta oli sitten joka paikassa täällä kotonakin :/

Yhteistyössä