loppuuko nämä huonot uutiset meiltä ollenkaan? =(

Huonoja uutisia koko viikonloppu täynnä... :/ :'(

Viime viikolla isä joutu katkasuun, ryypättyään 4vkoa putkeen.
Eilen aamulla kuulin, että lapsuusaikanen kaveri oli hirttänyt ittensä.
Eilen joutu velipoika putkaan tapeltuaan, taas...
ja eilen illella samaten, tutulla oli kilahtanu päässä, ja oli hakannut äitinsä lapiolla sairaalaan, sekä uhannu tappaa ittensä ja tyttöystävänsä.

Surullista :'(
Mihin tämä maailma on menossa...?

Alkaa pelottamaan, että mitä vielä on ootettavissa
 
vieras
parannat omia tulevaisuuden näkymiä roimasti kun pysyt kaukana tollaisista tuttavista. koska vaan voi sattua mitä vaan mut aina voi yrittää vähentää riskinottoa.
 
´perfektionisti
Alkuperäinen kirjoittaja NakkiFakiiri:
Huonoja uutisia koko viikonloppu täynnä... :/ :'(

Viime viikolla isä joutu katkasuun, ryypättyään 4vkoa putkeen.
Eilen aamulla kuulin, että lapsuusaikanen kaveri oli hirttänyt ittensä.
Eilen joutu velipoika putkaan tapeltuaan, taas...
ja eilen illella samaten, tutulla oli kilahtanu päässä, ja oli hakannut äitinsä lapiolla sairaalaan, sekä uhannu tappaa ittensä ja tyttöystävänsä.

Surullista :'(
Mihin tämä maailma on menossa...?

Alkaa pelottamaan, että mitä vielä on ootettavissa
Mulle ja tutuille, kavereille, sukulaisille ei nyt mitään pahaa tapahtunut.
MUTTA, ihan pelotta lukea Iltistä ja Iltalehteä kun aina ihan kamalia uutisia ja pahenee vaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
parannat omia tulevaisuuden näkymiä roimasti kun pysyt kaukana tollaisista tuttavista. koska vaan voi sattua mitä vaan mut aina voi yrittää vähentää riskinottoa.
Sukulaisiaan ei voi valita, mutta tämä tuttu on tosiaan vain tuttu, ei olla tekemisissä oikeastaan ollenkaan, mutta tuttu siltikkin, joten järkytti oikeasti
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ei enää jaksa:
Sullekkin voimia toivotan. Minun lapseni oli 7kk ikäinen ilopilleri, kuolema tuli ihan yllättäen :( Tätä tuskaa ei toivoisi kenellekkään...
Kauheaa! Oma lapseni samanikäinen... ;( Saako kysyä kuolinsyytä?
Paljon voimia sinulle suuressa surussa!

 
vieras
Oma äitini on siinä kunnossa et saa taas kohta odottaa et mielisairaalasta soitetaan tai et on kuollut! on alkoholisti mut ei myönnä sitä. Mut on 3 kertaa tapahtunu mun kohdalla kun olen tavannu et ei ole ees mua tuntenut!
 

Yhteistyössä