Loppuu happi!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ei helvetin helvetti! Kaikki menee taas päin persettä.
Meidän elämään piti tulla iso ja hieno muutos, mutta sekin nyt näyttää kariutuvan. Minkä takia kaiken pitää olla niin vaikeeta!
Mä en jaksa enää tarpoo paskassa. Oon koittanu kaikkeni ja vetäny itteni ihan äärirajoille ja tässä kiitos.

Mä en enää tiedä mitä tehdä. Luovuttaa en tahtoisi, mutta kun alkaa neuvot käymään vähiin.

Todella surkeeta kun tulee vaan vastoinkäymisiä toisensa perään.

[QUOTE="vieras";23031679]Ei helvetin helvetti! Kaikki menee taas päin persettä.
Meidän elämään piti tulla iso ja hieno muutos, mutta sekin nyt näyttää kariutuvan. Minkä takia kaiken pitää olla niin vaikeeta!
Mä en jaksa enää tarpoo paskassa. Oon koittanu kaikkeni ja vetäny itteni ihan äärirajoille ja tässä kiitos.

Mä en enää tiedä mitä tehdä. Luovuttaa en tahtoisi, mutta kun alkaa neuvot käymään vähiin.

Todella surkeeta kun tulee vaan vastoinkäymisiä toisensa perään.[/QUOTE]

Meillä on täysin sama tilanne ja samat tunnelmat. Mä vaan alan olla jo melkeen luovuttamisen puolella. Jos eei olis noita lapsia niin ei varmaan muakaan enää.Lasten takia on pakko yrittää jaksaa vaikka koko ajan vaan tulee paskaa niskaan.

[QUOTE="niin";23031696]semmosta se elämä on. Aina ei saa sitä, mitä haluais ja joskus sen aika vaan on myöhemmin kuin olisi halunnut. Tsemppiä![/QUOTE]

Tämä on tässä tilanteessa sellanen lause että tekis mieli karjua ja paiskoa tavarat pitkin seiniä!!!

[QUOTE="hippu";23031773]Tämä on tässä tilanteessa sellanen lause että tekis mieli karjua ja paiskoa tavarat pitkin seiniä!!![/QUOTE]
Mitä tänne tulit melskaamaan, jos et siedä vastauksia?

[QUOTE="niin";23031696]semmosta se elämä on. Aina ei saa sitä, mitä haluais ja joskus sen aika vaan on myöhemmin kuin olisi halunnut. Tsemppiä![/QUOTE]

Kun sais edes joskus! Olis edes joskus elämässä semmoinen jakso, että saisi olla onnellinen ja murehtimatta.

[QUOTE="a.p";23031897]Kun sais edes joskus! Olis edes joskus elämässä semmoinen jakso, että saisi olla onnellinen ja murehtimatta.[/QUOTE]

eihän se elämä ole aina saamista vaan antamista, jos antaa voi saada mut jos ei anna tuskin ei saa mitään =) piristystä päivääsi epäonninen, joskus on vaikeeta mutta asiat järjestyy kyllä!

Yhteistyössä