Lopputyön arvosana kakkonen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paha maku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paha maku

Vieras
Siis oonko mä nyt ihan huono? Tavotteena oli vähintään kolmonen, nelonen ois ollu jo unelma. Mutta kakkonen..voi perse,kehtaako sitä kellekä ees sanoa? Ja siis tradenomiksi valmistuin ja paljon käytin aikaa työhövi. Himskatti ihan turhaa ollut koko kevään puurtaminen

Mä sain mun edellisen tutkinnon opinnäytetyöstä kakkosen ja ei harmita ollenkaan - sitä ei oo kysytty IKINÄ missään. Jossain työhaastattelussa on kysytty, että mistä teit lopputyön mutta arvosanat ei ole kiinnostaneet ketään.

Tsemppiä, kyllä se iloksi muuttuu! Onnea valmistumisesta! :hug:

:hug: Et ole huono.

Mä saan varmaan kans aika huonon mun opinnäytetyöstä. Tiedän sen nyt jo, mutta kun mulla ei just nyt riitä aika ja energia parempaankaan, vaikka siihen periaatteessa olisinkin kykeneväinen..

Yliopistolla ainakin joillekin ohjaaja on ihan suoraan sanonut, että "jos magnan tahdot, niin tätä ja tätä pitäisi tehdä, mutta jos cumu kelpaa, niin tarkastukseen". Luulisi, että amk:ssakin ohjaaja voi kertoa, mistä kiikastaa, jos haluaa paremman arvosanan.

Gradusta kakkonen ja virassa oleva lehtori olen. Kukaan ei ole koskaan kysynyt arvosanoja. Hakupapereiden mukana tietty oli todistukset, mut ei niistä ollut mitään puhetta haastattelussa. Eli häntä pystyyn vaan ´ja työpaikkoja hakemaan!

Niin, ja onnea valmistumisen johdosta! :flower:

Voit lohduttautua sillä, että hyvin harvoin sitä numeroa missään kysytään. Mä sain vitosen ja olin haljeta ylpeydestä. Sitten sitä ei kukaan ole koskaan kysynyt missään työhaastatteluissa tms. Ihan turhaan rehkin :D

Noi arvostelut on ihan höpöhöpöä useimmiten. Mä testasin amk- aikaan sitä, että en tehnyt opettajan pyytämiä korjauksia (kun ei mun mielestä olleet tarpeellisia) , eikä opettaja sitä seuraavalla kerralla edes huomannut. Kaikki oli aina paremmin kuin edellisellä kerralla, vaikka teksti oli ihan juuri sama kuin ennenkin :D

Mun opinnäytetyö oli täydellinen mun mielestä, ja jos se ei jonkun toisen mielestä sitä ollut, niin aivan sama. Numeroksi sain 3, ja koskaan ei ole missään numeroita tai opinnäytetyötä kyselty :)

Yhteistyössä