Loppuraskaus, pahoinvointi, ym vaivaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "torsti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"torsti"

Vieras
Viimeisiä viikkoja viedään, mutta huolettaa kun nyt on alkanut taas pahoinvointi! Aluksi kärsin siitä rv20 asti ja nyt rv35 se on täällä taas. Samoten unettomuutta, levottomat jalat iltaisin/öisin, ruokahaluttomuutta ja mitähän vielä? Ainiin närästystä... Kaiken mitä syön joudun väkisin nielemään, hedelmät uppoo ihan hyvin, muu ei. Herkut ei maistunu rv20 asti, sen jälkeen söin paljonkin ja nyt taas ei tee edes suklaata mieli? o_O Lisättäköön vielä kovat liitoskivut. :(

Esikoisesta ei ollut mitään tällaista ja nyt mietin, että onko normaalia kaikki tää?

Kuulostaa hyvinkin tutulta. Ekassa ja kolmannessa raskauksessa kärsin mennen tullen pahoinvoinnista. Kysyinkin silloin että mikä itun AAMUpahoinvointi.. :stick:
Kolmannessa raskaudessa luettelit kaikki kärsimykseni. Ja loppua kohden kun mentiin (synnytin vkoilla 41+4) niin viimenen kk oli yhtä helevettiä. Seiniä pitkin sai mennä, ja hyvin hyvin hiljaa liitoskipujen takia. :kieh:

Vaikka ei lohdutakkaan, mutta et ole ainoa. Ja se oli niin tuskaa! Tsemppiä, ja paljon voimia!

Mä olen kans ihmetellyt tota "aamupahoinvointi" ilmaisua, mistä se tulee? Toisaalata on enää vähän viikkoja, mutta toisaalta jos tää loppu on tällästä niin miten mä jaksan? Esikoinen synty tasan rv39 ja kyl olis ihanaa, jos tää toinenkin tulis pikkusen aikasemmin. :)

Anopilla oltiin kylässä ja appi kysyi onko mulla huono olo vai mikä kun oon niin totinen. Nieleskelin oksennusta koko visiitin ajan, että joo oli paha olo...

Yhteistyössä