Loppuraskaus+matkustaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamuntorkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä olin mökillä (saaressa vieraassa maakunnassa) 140km päässä omasta synnäristä vielä vkolla 39, siis toisessa raskaudessa. en ehkä enää lähtis, vaikka kaikki meni ok...

mun kaveri matkusti viikko ennen laskettua Sodankylästä Tampereelle ja vielä takaisin parin päivän päästä. ite en jaksaisi enää lähteä (rv 36+) istumaan niin pitkää aikaa mitenkään enkä uskaltaisi ottaa riskiäkään :ashamed:

mutta löytyyhän noita sairaaloita ympäri Suomea jos tarvii :D eli jos kovasti mieli palaa matkalle niin lähde vaan.

No mä mietin uskaltaisko sitä lähtä tonne reilun sadan kilsan päähän päiväseltään käymään. Muuten en edes miettis, mut ku neuvolasta tuli noottia verenpaineiden takia. Mut ku oon kotona mittaillu, niin paineet on ollu koko ajan ihan ookoo..

Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
No mä mietin uskaltaisko sitä lähtä tonne reilun sadan kilsan päähän päiväseltään käymään. Muuten en edes miettis, mut ku neuvolasta tuli noottia verenpaineiden takia. Mut ku oon kotona mittaillu, niin paineet on ollu koko ajan ihan ookoo..

tuohan se jännitystä elämään jos käynnistyiski synnytys kesken reissun!
saisit jo mennä!
=)

kysymykseen vastaus; mene vaan!

Alkuperäinen kirjoittaja naapurin emäntä:
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:

tuohan se jännitystä elämään jos käynnistyiski synnytys kesken reissun!
saisit jo mennä!
=)

kysymykseen vastaus; mene vaan!
;)

Yhteistyössä