Loppuraskaus, kohdunsuu auki ja yhdyntä...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pusse"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pusse"

Vieras
Liityn tähän "Kysyn tyhmiä asioita raskaudesta, kun en osaa käyttää maalaisjärkeä" -ryhmään minäkin :D

Eli siis viikolla 36+ lääkärissä sanottiin että kohdunsuu sisäsuuta MYÖTEN auki sormelle, eli sekä ulko- ja sisäsuu on auki. Oon sittemmin ollut ikävä ihminen ja kieltänyt miestä työntämästä mitään mun sisään, vaikka lääkäri ei ole, eikä terkkakaan, seksiä kieltänyt.

Laskettu aika on tällä viikolla... Joko uskaltais harrastaa muutakin kuin suuseksiä? =) Siis lähinnä mietityttää nuo tulehdukset, mutta jos sen sperman on kerta todettu kypsyttävän paikkoja niin ei kai se yhtyminen näillä viikoilla pahasta ole... ?
Tänään vois vaikka vähän kokeilla, ei varmasti pistä mieskään hanttiin kun eilen esitti toivomuksen että mieluiten synnyttäisin ma, ti, ke kun loppuviikosta sillä on menoa :D
Mulla ei niin kiire ole sen synnyttämisen kanssa... Haluaisin vaan sitä "kunnon" seksiä =)

Meillä kolmessa raskaudessa harrastettu seksiä loppuun asti ja aika usein lopussa, just että lähtis synnytys käyntiin. Kahdessa viimeisessä raskaudessa paikat kuitenkin olivat jo hieman auki. Ei ole mitään haittaa ollut.

[QUOTE="vvv";23030759]Ei kai siinä mitään. Huomenna voit päästä jo synnyttämään :)[/QUOTE]

No se mahdollisuus kieltämättä vähän jänskättää :) Mies eilen illalla nukkumaan mennessä sanoi mulle että ootko ajatellut miten lähellä se synnytys on, että se voi alkaa vaikka tänä yönä. Sanoin vaan että en mä jaksa tänä yönä minnekään lähteä! :D
Sain tosi huonosti nukuttuakin, mutta ehkä tänä iltana seksin jälkeen uni maittaa, sit voi lähteä vaikka reippaana synnyttämäänkin :)

Yhteistyössä