Loppuraskaus ja rehkiminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saila
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saila

Vieras
Kun aina sanotaan että pitäis ottaa iisisti, niin onko tuosta rehkimisestä mitään vaaraa? Siis jos omien voimiensa mukaan tekee eikä mitään oireita tule. Siis voiko sikiölle tai istukalle tapahtua jotakin?
Oon yrittäny pihahommia ym tehdä nyt ennen ku lapsi syntyy, ei oo ollu supistuksia eikä muutakaan normaalista poikkeavaa. Kohta alkaa rv 38.

Alkuperäinen kirjoittaja viersa:
ei mitään vaaraa. Itselle siitä on se hyöty, että pysyy loppuun asti kunnossa ja palautuu synnytyksestäkin nopeammin. ei kannata jäädä makoileen.

mä peesin tätä ihan kympillä. itsellä 39+6 menossa ja kyllä mä kaupassa käyn,kantelen kassit ja 3vuotiaan pojan kaa touhuan ja kantelen sitä. ja elän ns normaalisti.
siivoon ja pihahommat ja muut.
en jäis tuleen makaamaan.

Oon kaivellu lapiolla maata ym kohtuu raskastakin hommaa, mut oon yrittäny vältellä äkkinäisiä liikkeitä. Kiva kun nyt saa tehtyä, ku on virtaa ja sit ku vauva syntyy niin on muut asiat mielessä. Oikeestaan ainoa oire on alavatsalla tuntuva kipu, joka ei oo samanlaista ku supistusten aikana oleva kipu, luulen että tämä kipu on enemmänkin lihassärkyä.
Tietenki mies on kaverina ja yrittää toppuutella, mut oon aika jääräpää. Ja muutenki on mukava tehä jotakin eikä vaan makoilla. Tietenki välillä pitää myös levätä.

Yhteistyössä