Loppuraskaudessa kakka kovalla, niin uskaltaisiko käyttää tätä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sia"

Vieras
Terkkari suositteli Levolacia, mutta ei ole ollut juuri vaikutusta minulle, vaikka olen ottanut enemmänkin, kuin suositellaan... Luumujakin olen syönyt liotettuna aamuisin.

Sanoi, että kunhan saa suolen tyhjäksi, niin vauvan pää pääsee laskeutumaan paremmin ja synnytys käynnistyy.

Ajattelin siis, että uskaltaisikohan tätä käyttää, jos olisi tehokkaampaa, kuin Levolac?

MICROLAX peräruiske 4 x 5 ml, 12 x 5 ml tai 50 x 50 ml - Yliopiston verkkoapteekki

Mulla oli ihan sama ongelma, mutta sitten keksin valion luumu-rusina-keiton ja johan maha toimii. En tiedä miksi on tehokkaampi,mutta ON! Juo sitä kaksi isoa lasia päivittäin, niin saattaapi auttaa.

Minä käytin Microlaxia raskauden aikana ja olin tyytyväinen. Eikös siinä paketissakin ole että voi käyttää raskauden aikana! Ei mitään juotavia pehmentäjiä, niistä tulee vaan maha kipeeks. Lääke sinne missä on ongelmaakin :)

Mä käytin tota loppuraskaudessa ja synnytyksen jälkeen. Toimii! Kannattaa tehä niin että sit kun saa suolen tyhjäks niin muutaman päivän ajan juo extrapaljon vettä,syö luumuja (mulla lasten luumusose toimii liotettuja luumuja paremmin) ym kakkaa pehmentävää. Näin suoli jatkaa sujuvaa toimintaa ja kun tyhjenee joka päivä,ei ehdi kovettua..

Toivottavasti toimiikin. Aikaisempien synnytysten jälkeen suolen toiminta on ollut aivan onnetonta. Ajattelin nyt ennakoida. Sairaalakassiinkin olen pakannut luumupilttejä :D

Yhteistyössä