Loppuraskauden "menkkakivut"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aap"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aap"

Vieras
Terve!

Semmosta kyselisin et missä vaiheessa teille muille on tullut menkkamaisia kipuja? Mulla on nyt viikkoja 34+ ja vähänkään jos jotain tekee niin alkaa jumalaton polte, ei pysty oikeen missään asennossa olemaan ja polte tuntuu siis alamahalla ja ala selässä. Näitä kipuja tulee siis ihan levossakin, mutta polte on huomattavasti kovempi kun on esim. siivoillut.

Ajattelinkin että onkohan nämä ihan normaaleja tuntemuksia tässä vaiheessa jo, koska esikoiselta alkoivat vasta joskus viikolla 37+ ja tulivat vain rasituksesta. Nyt näitä on ollut ehkäpä noin viikon. Ai niin, ja se vielä että en osaa yhdistää näitä kipuja mahan kovettumiseen, maha kovettuu ihan omia aikojaan ilman kipua (tuntuu vaan painetta).

Eli nyt olisi suuri ilo teidän muiden omista kokemuksista.

kyllä mä väittäisin noita supistuksiksi, jos siis kipu levolla helpottaa. harjoitussupistuksissa kohtu voi supistua vain osittain, jolloin maha ei välttämättä ole kovin kova vaikka supistaakin. mutta siis rasituksessa tulevat supistukset on ihan normaaleja noilla viikoilla.

Mulla on neuvolalääkäri ens perjantaina niin oottelen varmaan kumminkin sinne ja koitan nyt vaan ottaa rauhallisemmin. Tai ainakin oon ymmärtäny että kun viikkoja on 34 kasassa, niin estellä ei enää yritetä. Vai?

[QUOTE="aap";24739556]Mulla on neuvolalääkäri ens perjantaina niin oottelen varmaan kumminkin sinne ja koitan nyt vaan ottaa rauhallisemmin. Tai ainakin oon ymmärtäny että kun viikkoja on 34 kasassa, niin estellä ei enää yritetä. Vai?[/QUOTE]

Olisi sen vauvan parempi vielä muutama viikko vähintään pysyä sisällä. Nyt ois vielä aika ennenaikainen!

Juu siis totta kai toivon että ei vielä ala syntymään, ja eilen juuri soittelin neuvolaan ja sain sen lääkäri ajan sinne perjantaille. Mutta aloin sitten miettimään että onko se liian pitkän ajan päähän se aika, ja kyselen siksi teidän muiden kokemuksia että pitäisikö sitä nyt olla vielä yhteydessä synnärille. Ja mietityttää sekin että voisiko kyse olla tulehduksesta, ja lääkekuurilla vielä saisi kivut loppumaan.