Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

Heissan taas! Ihania masuja tullut teillä..itsekkin voisin taas koittaa laittaa kun poksahti vko 25..
Äsken ei ainakaan aijaa toiminut...Eikä toiminut vieläkään..Pitänee lisätä myöhemmin..Yritänpäs ainakin profiiliin muokata oikean kuvan

Vaavimasu ja Napukka 25

ikiliikku
Alkuperäinen kirjoittaja TMK:
Heippa. Päätinpä minäkin heittää kuvani tänne, joskin olen niin "käsi" että en osaa laittaa kuvaa tähän ketjuun, vaan laitoin sen sitten tuonne omiin tietoihin.. :snotty:

Mulla siis vkoja nyt 33+2 ja kolmas raskaus, mutta odotan kaksosia..... :heart:
[/quote]

piti heti käydä lurkkimassa miltä kaksosmaha näyttää ku meillä kaksosia suvussa ja kerran oli jo läheltä piti-tilanne :D

Ääh...Tänään LA ja mitään ei tapahtumassakaan...Limatulpan rippeitä eilen muttei muuta. Kuvassa rv 40+0 eli LA tänään! Mitat samat kuin viikko sitten eli vyötärö n. 97cm ja vaaka 61 kg. Esikoistyttö toiveissa.

Toive81 ja Mini 40+0 :heart:

Suzyanne

23+3

No niin, on tätä odotettukin että alkaa vähän maha pullottaa, tosin vieläkään minua ei odottajaksi kuulemma huomaa, tänään viimeksi kuulin. Tahtoisi jo kunnon masun tämä! Teillä muilla on jo niin älyttömän kauniita vauvamasuja, ja minulla vain tällainen onneton pikkupömppänä! Kuinkahan ihmeen kauan sitä vaavimasua saa oikein odottaa!! :wave:

Profiilissa kuva vkolta 33+2 nyt menossa 33+6 tänään siis :heart:
Suzy; kyllä sinä sen mahan kohta saat, nyt kun katselin tuossa koneelta kuvaani mikä oli melkein samoilta viikoilta kun sulla tossa kuvassa niin oli se myös pieni silloin ja nyt jotain ihan muuta... :whistle:

Yhteistyössä