Ei oo siihenkään enää pitkä :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:En vieläAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Onnea! Täytätkö 50?
Sanotaanko näin, että nyt pelottaa kun tietää kuolevansa 50veenäAlkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Puolet elämästä (esi)teinin mielestä... eli täytit 20v? Korkeintaan 25v?
Onnea!
Ihana Ja onneaAlkuperäinen kirjoittaja cothis:Mun pikkusisko alkavassa teini-iässään tossa soitti.. "puolet elämästä nyt eletty, onko hauskaa?"
Onnittelutyylinsä kullakin
Älä nyt säkin ala, mulle on moni tyyppi menneen viikon ruikuttanu tota samaaAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Ei oo siihenkään enää pitkä :xmas:
T: viel vanhempi :snotty:
Minkä sille voi kun alkaa välillä tuntemaan itsensä ikälopuksi :kieh: :'(Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Älä nyt säkin ala, mulle on moni tyyppi menneen viikon ruikuttanu tota samaa
Höpönlöpön, kunhan mieli pysyy nuorenaAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Minkä sille voi kun alkaa välillä tuntemaan itsensä ikälopuksi :kieh: :'(
Tai jopa lapsellisena :saint:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Höpönlöpön, kunhan mieli pysyy nuorenaAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Minkä sille voi kun alkaa välillä tuntemaan itsensä ikälopuksi :kieh: :'(
Se on jopa suotavaa.Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Tai jopa lapsellisena :saint:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Höpönlöpön, kunhan mieli pysyy nuorenaAlkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Minkä sille voi kun alkaa välillä tuntemaan itsensä ikälopuksi :kieh: :'(
Aivan! B)Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Tai jopa lapsellisena :saint:
Se on jopa suotavaa.
Mua on kyl joskus siitä moitittu :'( |OAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Se on jopa suotavaa.Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Tai jopa lapsellisena :saint:
Joo, henkiseltä iältäni 120v.. Eiku hähAlkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Etkö sie muka oo sen vanhempi??
Onnea! :flower: =) :flower:
Miksikähän se sana mielletään sellasena negatiivisena.. moon ainakin lapsellinen ja se on helvetin kivaa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mua on kyl joskus siitä moitittu :'( |O
No kun men osaa olla vakava :'(Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Miksikähän se sana mielletään sellasena negatiivisena.. moon ainakin lapsellinen ja se on helvetin kivaa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Mua on kyl joskus siitä moitittu :'( |O
Eipähän pääse kalkkistumaan :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:No kun men osaa olla vakava :'(
Pikkuveli kyl moitti kun jouluna nähtiin, et musta on tullu vanha käpyAlkuperäinen kirjoittaja cothis:Eipähän pääse kalkkistumaan :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:No kun men osaa olla vakava :'(