Loppu raskaus ja jumppapallo, VINKKEJÄ!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mut joku on puhunu et edesauttais synnyttämään lähtöä.. Tiedä sitten.

:hug: Juu ei taida auttaa. Siihen EI ole mitään poppakonstia, usko pois. Muuten yksikään vauav ei menisi yliajalle, jos olisi. :xmas:

Muok. synnytyksen AIKANA jumppapallon päällä istuskelu saattaa nopeuttaa toimitusta, mut synnytyksen käynnistymiseen sillä ei ole mitään tehoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Disaronno:
Eikös tuo jumppapallon päällä heijjaaminen edesauta vauvan laskeutumista :whistle: Minun kokemus pallosta on kun potkasin sen lähtemään salissa haitallisin seurauksin :ashamed:

joo jotai tollasta muistelin kuulleeni, no kokeillaa ihan vaikka huvin vuoksi :) tulee ainaki sitten kovaan käyttöön synnytyksen jälkee ku pystyy alkaa treenaa :)

Anteeks, mut repesin ihan täysin tuosta sun sali kokemuksesta :)

Eikös tuo jumppapallon päällä heijjaaminen edesauta vauvan laskeutumista :whistle: Minun kokemus pallosta on kun potkasin sen lähtemään salissa haitallisin seurauksin :ashamed:

joo jotai tollasta muistelin kuulleeni, no kokeillaa ihan vaikka huvin vuoksi :) tulee ainaki sitten kovaan käyttöön synnytyksen jälkee ku pystyy alkaa treenaa :)

Noin minäkin sanoin :D Poika nyt 4kk, ja alotin vasta maanantaina pilateksen :snotty: Enkai vaan ole laiska :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja pieniJahentoOte:

Noin minäkin sanoin :D Poika nyt 4kk, ja alotin vasta maanantaina pilateksen :snotty: Enkai vaan ole laiska :ashamed:

No mutta parempi myöhään ku ei milloinkaa :) Tuskin sitä itekkää ihan heti tulee alettua treenaa ei varmaa saa aikaseks :D

Yhteistyössä