Loppu raskauden "rasittavuus"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mape
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mape

Vieras
Mun on pakko päästä johonkin nyt valittamaan, ei viitti aina kaikkea kaataa miehen päälle. Oon nyt viikolla 39, ja raskaus on tosi ongelmallista. Koko ajan selkää sattuu, menkkamaista jomotusta ja nivuskivut on ihan sietämättömät. Kaiken lisäksi pitäisi jaksaa touhuta 2,5v lapsen kanssa.
Me asutaan kerrostalossa, kolmannessa kerroksessa, eikä ole hissiä. Tuntuu ettei millään viitsis lähteä lapsen kanssa puistoilee. Mieskin on töissä, ni en voi häntä laittaa. Siis kyllä saisi tämä raskaus jo päättyä!! Mutta tuskimpa, esikoinenkin syntyi vasta viikolla 41+1.
Onko täällä muita viimeisillään olevia??
Miten te jaksatte vaivojenne kanssa, vai onko ylipäätänsä mitään oireita??

Arvaa vaan kun viikkoja ''vasta'' 37+1 ja kaks kertaa täytyny käydä leikkauttamassa jo trombosoituneet peräpukamat tän raksuaden takia! |o Vatsa ei ole edes ollut kovalla eli ummetuksesta ei johdu, ja silti niitä vaan tulee... Se kipu on ihan hirveetä, ei kärsi olla pystyasennossa kun sitten niihin tulee niin kova paine että tuntuu ku koko perse räjähtäis.

Ja närästyttää niin kauheasti ettei just muuta ku Rennietä voi syödä. Liitoskipuja mulla ei onneks ole vielä ollut, kai nekin tulee ku nyt kehun.

Viikkoja 39+4 ja alkaa noi liitoskivut olemaan aika helvetillisiä. Kotona olen kahen alle kouluikäisen kanssa ja pakko vaan jaksaa. Muuten siis jaksan ihan ok, ainoot ni liitoskivut. Jospa sitä kohta pääsis tositoiminn... Enpä silti usko, esikoinen synty 40+3, kakkonen 40+4 joten kaiketi tämä syntyy 40+5 :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Arvaa vaan kun viikkoja ''vasta'' 37+1 ja kaks kertaa täytyny käydä leikkauttamassa jo trombosoituneet peräpukamat tän raksuaden takia! |o Vatsa ei ole edes ollut kovalla eli ummetuksesta ei johdu, ja silti niitä vaan tulee... Se kipu on ihan hirveetä, ei kärsi olla pystyasennossa kun sitten niihin tulee niin kova paine että tuntuu ku koko perse räjähtäis.

Ja närästyttää niin kauheasti ettei just muuta ku Rennietä voi syödä. Liitoskipuja mulla ei onneks ole vielä ollut, kai nekin tulee ku nyt kehun.

Mulla ei rennie auttanut yhtään. Kokeiles sellaista kun Caviscon, sitä äitiyspolilta suositeltiin mulle. Auttoi oikeasti, vaikuttaa erilailla kun rennie.

Yhteistyössä