A
ab
Vieras
Lapsella on korvatulehdus ja on ehtinyt syödä antibiootteja vain 2 vrk. Korva on vielä ilmeisesti kipeä, kun haroo sitä. Eilen illalla alkoi vesiripuli. Nyt lääkäri neuvoi meitä puhelimessa lopettamaan kuurin tähän ja pitäisi ravata näyttämässä korvaa vastaanotolla ensi viikolla heti huomisesta alkaen. (Tällä lääkärillä maksaisi varmasti yli 50?/kerta). Puhelimessa sanoi, että seuraava vaihtoehto on kuulema suonensisäinen antibiootti!
Oletteko te lopettaneet kuurin ripulin takia? Minä en ole aiemmin. Tilanne on rauhoittunut parissa päivässä edellisillä kerroilla. Ja tällä samalla amoksisilliini& klavulaanihapolla korvatulehdukset on aiemmin saatu loppumaan.
Maitohappobakteereita on annettu jo monta päivää ennen antibioottien aloitustakin, mutta ei auttanut.
Oletteko siis lopettaneet kuurin näin alussa??
Oletteko te lopettaneet kuurin ripulin takia? Minä en ole aiemmin. Tilanne on rauhoittunut parissa päivässä edellisillä kerroilla. Ja tällä samalla amoksisilliini& klavulaanihapolla korvatulehdukset on aiemmin saatu loppumaan.
Maitohappobakteereita on annettu jo monta päivää ennen antibioottien aloitustakin, mutta ei auttanut.
Oletteko siis lopettaneet kuurin näin alussa??