LOP-tentti lähihoitajille työn lomassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Skkskak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Skkskak

Vieras
missä ja millä ihmeen ajalla ehdin lukea ja tehdä!? Onko kaikki siellä verkossa?

Meillä ei töissä kyllä ole aikaa eikä edes rauhallista tilaa missä voi lukea.

Esimieheltä saan vaan tietoa tyyliin "tee se LOP" mutta miten se tehdään!?!?!!!

Tota, nuo on koulussa opetettuja juttuja ja pitäis olla hallinnassa ihan muutenkin.. Jos tarvitset lisäreeniä, niin sit reenaat kotona. Tentti tehdään työajalla töissä.

Meillä oli niin, että sen voi tehdä työajalla tai sitten kotona omalla koneella. Sai tietyn tuntimäärän siitä ja ottaa ne pois jostakin kohtaa jos teki kotona. Eikä mun ainakaan siihen tarvinnut mitään lukea vaan tein vain sen. Sen lääkelaskuosuuden pitää sitten suorittaa valvonnan alla ja sekin on työaikaa.

Sanoppa sille esimiehelles että et tiedä mikä se on, ja miten se toteutetaan teidän talossa.

Itse oon nyt kolmeen paikkaan ne suorittanu.
Siihen saa 8tunnin lukuajan.
Eiku anteeks sh:t saa 8h, mutta tekevätkin ne kaikki osuudet. Mut saa kai lh:kin jonkun tunnin.
Tähän asti pomo tai lääkevastaava tai koulutuksien järjestäjältä on saanu verkkokurssille tunnukset. Ja lukea on saanut kotona tai töissä. Töissä on merkattu työvuorolistaan suunnitellusti tunnit, nii osa on ollu ihan siviilit päällä.
Mutta periaate on se, että tuona aikana kerrataan ja päivitetään tiedot. Ei niitä pitäisi enää joutua opettelemaan alusta asti.
Se on vain tietojen päivitys ja sitten kokeen kautta näyttö että tietosi ovat ajan tasalla.

Älä kitise, kaikki sen joutuvat tekemään vastusteluista huolimatta ;)

Yhteistyössä