Lomavierasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sain kesäpillua mutta jo toukokuussa.
tuttu nainen sanoi että nyt lähdetään meille ja kun oli parit temput tehty hän tuumasi että tiesin näin käyvän jonainpäivänä, olemme tunteneet n. 3v.
mitään aijempaa sinne viittaavaakaan ei ole ollut.

kiva ylläri...

Olen 48v eronnut mies,tunnen nuoren naisen29v oltu samassa tyopaikassa joskus. Pyysi auttaan muutossa haettiinn loput tavarat pakulla 50km päästä,tavarat saatiin sisälle ja kahvit juotiin menin sitten sohvalle istuun yllättäen tämä kiinteä vartaloinen nainen tuli viereen. Kyllä tuntui hyvältä saada nuorta kiinteää naistä yllätyksenä.

Olin työmatkalla hotellissa ,jossa samaan aikaan asui perhe vanhemmat ja pari lasta lomailemassa.
Tullessani illalla hotelliini baarissa istuva vaimo halusi lähteä huoneeseeni. Teimme temput ja hän poistui huoneeseensa hyvin saaneena.

Se oli tosi hieno yllätys minulle

Tuli mukava yllätyssaanti, kun kaverini vaimo oli yksin bailaamassa. Törmättiin taksijonossa, ja ajoin heidän kauttaan taksilla. Taksissa alkoi hieroa minun kalua housujen päältä, ja arvelin että täytyy jäädä heidän luonaan pois. Ja sitten pystypanot lähimetsässä... Mukava ylläri, varsinkin kun vaimo ei tekstiviestistä päätellen ollut ainakaan morkkiksissaan, vaan toivoo silloin tällöin vierailuja kun on yksin kotona. No enpä taida leikkiä enää jatkaa.