Lomamatkat, Bulgariaan syyskuussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muikula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muikula

Vieras
Onko totta ettei muut firmat järkkää matkoja Bulgariaan syyskuun lopussa kuin Lomamatkat? Millainen firma tämä on? Kannattaako Bulgariaan enää lähteä syys-lokakuun vaihteessa? Kukaan käynyt Sozopolissa?
Muita vaihtoehtoja kyseiselle ajalle? Mukaan lähdössä lapsia, aikuisia ja raskaana oleva henkilö eli lento ei sais olla kauhian pitkä...

Alkuperäinen kirjoittaja tieto:
Ei kannata lähteä enää silloin. Mikään ei ole oikein enää auki.

Niinkö :( No voihan kökkeli. Kiinnostaa vaan tuo Bulgaria sen edullisuuden ja lyhyen matkan takia... Minne muualle on lyhyt matka ja halpaa :)

Jäi vastaus hiukan vajaaksi. Siis tarkoitan että ei ole enää kovin lämmintä ja kaikki turisteille suunnattu lopetettu. Turkkiin on myös lyhyet matkat ja sitten Kroatiaan.

eipä paljon kannata lasten ja raskaana olevan ihmisen kanssa lähtä kyseiseen paikkaan. on enempi nuorten rellestys paikka. discot auki aamu kuuteen, eikä mitään nähtävää, ellei halua pelkästään shoppailla

Alkuperäinen kirjoittaja tieto:
Jäi vastaus hiukan vajaaksi. Siis tarkoitan että ei ole enää kovin lämmintä ja kaikki turisteille suunnattu lopetettu. Turkkiin on myös lyhyet matkat ja sitten Kroatiaan.

Millainen paikka tuo Kroatia on? Sitä olen kyllä vähän vilkuillut mut eikös siellä ole vain kivirantoja. Ei taitas lapset niin innostua :(
Turkissa olen ollut joskus 10v sitten et voishan tonne uudelleenkin mennä :)

Olin itse raskaana siellä ja pienet lapset mukana... Ei hyvä paikka . Pari seurueen jäsentä sai kivan vatsapöpön, minä en onneksi! Paikat on tuolloin melkis kiinni ja siel on aika epäsiistiä, johtunee tuosta nuorison bilepaikan maineesta. Meillä oli syyskuun puolessavälissä tuolloin aika vaihtelevat ilmat. Pariskuntana jos matkustaa, niin asia on eri, varmasti kokisi sen paikan erilaisena. Tavan turistin oli vaikea löytää mitään oikeasti aitoa.

Mites Kreikka? Italiassakin vielä kelejä varmasti tuolloin riittäis? Tai Turkki, Tunisia? Espanja, Mallorca, tms.? Näihin lyhyet lennot. =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olin itse raskaana siellä ja pienet lapset mukana... Ei hyvä paikka . Pari seurueen jäsentä sai kivan vatsapöpön, minä en onneksi! Paikat on tuolloin melkis kiinni ja siel on aika epäsiistiä, johtunee tuosta nuorison bilepaikan maineesta. Meillä oli syyskuun puolessavälissä tuolloin aika vaihtelevat ilmat. Pariskuntana jos matkustaa, niin asia on eri, varmasti kokisi sen paikan erilaisena. Tavan turistin oli vaikea löytää mitään oikeasti aitoa.

Mites Kreikka? Italiassakin vielä kelejä varmasti tuolloin riittäis? Tai Turkki, Tunisia? Espanja, Mallorca, tms.? Näihin lyhyet lennot. =)

Siis tuo ylinnä oleva teksti kertoo kokemuksista Bulgariassa... Sorry!

kiitos kommenteista. Kaveri perheineen tällä hetkellä Bulgariassa ja kehuu kovasti...tiedä sitten. Kuullut sekä hyvää että huonoa. Mutta jos tosiaan on niin ettei palvelut enää pelaa ja sää mitä sattuu syys-lokakuussa niin parempi jättää tää kohde ja siirtyä katselemaan muita :) Tuo paikan halpuus vaan kiehtoo mut tärkeintä on päästä jonnekkin perheen ja ystävien kesken :D

Alkuperäinen kirjoittaja muikula:
kiitos kommenteista. Kaveri perheineen tällä hetkellä Bulgariassa ja kehuu kovasti...tiedä sitten. Kuullut sekä hyvää että huonoa. Mutta jos tosiaan on niin ettei palvelut enää pelaa ja sää mitä sattuu syys-lokakuussa niin parempi jättää tää kohde ja siirtyä katselemaan muita :) Tuo paikan halpuus vaan kiehtoo mut tärkeintä on päästä jonnekkin perheen ja ystävien kesken :D

Niin, tietysti on totta, että nämä on aina mielipideasioita... Meillä kanssa tuttavaperhe tykkäs kovasti ja meillä ei juuri synkannut siellä. Mutta Kyproksella oltiin tuttavaperheen kanssa ja siellä ihan loistavasti viihdyttiin, kuten Kreetallakin. Nämä oli meistä Bulgariaa siistimpiä paikkoja ja lapsiystävällisempiä. Mutta huom, tämäkin vaan mielipide!

Minne sitten päädyttekin, niin huippuhauskaa matkaa ja nauttikaa! =)

Me oltiin Bulgariassa lasten kanssa 3 vuotta sitten elokuun alussa ja tykättiin tosi paljon, Sunny Beachilla oltiin. Ei todellakaan ollut likaista ja meluista ja lapsetkin tykkäs. Mutta tuohon aikaan siellä tuskin on enää kovin lämmintä ja taitaa olla aikas hiljaista.
Nyt ollaan syyskuun puoli välissä menossa Turkkiin Planet Pegasokseen.

Yhteistyössä