Lomamasennus :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Nyt ois vielä reilu viikko lomaa, mutta mies on jo töissä ja minä lasten kanssa VAIN kotona.... Olis kiva vielä hyödyntää tätä ihanaa Suomen kesää ja reissata ja olla ulkona, nauttia lämpimistä öistä... 2 viikkoa oli perheellä yhteistä aikaa ja sekin meni osaksi miehen ollessa töissä välillä :( Mua masentaa: tässäkö se loma oli? Nyt sitten kökitään kotona. Lapset kyllä keksivät tekemistä ulkona ja ovat sen verran isoja, että liikkuvat piha-alueella yksikseen, mutta mulla on tyyyylllsäääää :( Kuulostaako tutulta vai viiraako mulla vaan päässä :/

Uimarannalle ja herkkueväät mukaan! Leikitte että olette etelässä. Joku päivä shoppailemaan = hankkimaan lapsille tarpeellista ja ehkä jotain pientä kivaa kouluun (jos ovat jo niin isoja) tai hoitoon ja ehkä sinullekin jotain pientä piristystä. Kahvilaan jätskille. Viltti takapihalle varjoon, kirja käteen, muksut jos viihtyvät omillaankin tai lueskelette yhdessä. Pieniä asioita, jotka eivät sitten talvella enää onnistukaan! Ei se reissaaminen aina onnea tuo, säästytpä matkustamisen stressiltä ;)

Ei todellakaan kuulosta tutulta. Itse olin lasten kanssa lomalla ensin 2 viikkoa. Nautin täysin siemauksin kotonaolosta. Rentouduin puutarhassamme samalla kun lapset leikkivät ja polskivat uima-altaassa. Tehtiin myös muutama reissu kauppoihin ja pari retkeä uimarannalle ystäväni + lasten kanssa. MIehellä oli vain yksi viikko lomaa, jonka vietimme enimmäkseen perheenä.

Oli todella haikeaa palata töihin. Olisin mielelläni ollut vielä vaikka viikon ihan yksistäni lomalla kotona.

Minusta oli ihanaa lapsen kanssa kotosalla kerrankin "vaan olla" ja oli aivan mahtavan ihana loma. Ei tehty juuri mitään, välillä käytiin kaupungilla ja päivittäin uimarannalla.

Yhteistyössä