lomalle kanarian saarille...onko tavallisilla rannoilla yläosattomia auringonottajia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pelle"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voit olla huoletta yläosattomissa, on siellä muutkin.

No sitten on vaan yks vaihtoehto, tolleen pidemmän päälle ajateltunakin.
Sun täytyy puhkasta siltä silmät:O

• Tykkää
Reactions: kana
[QUOTE="aloittaja";28125809]Ei ku mä en haluu että mun mies näkee muitten naisten paljaita tissejä.[/QUOTE]

Välillä tuntuu, että eikai näin ajattelevia naisia voi olla oikeassa, että provohan tämä. Todellisuus vaan on niin kummallinen: Eräs nainen ei antanut miehensä katsoa yksin edes telkkaria, ettei mies vaan olisi katsonut ihastellen muita naisia.

Muistan lapsuudestani kanarialta eräänkin miehen joka seisoi rannalla dyynin päällä ihan alasti. Että ehkä siellä on silmäniloa sinullekin.

Meillä ei Suomessa ole yläosattomissa rannalla -perinnettä. Mä tunnen kyllä oloni noilla rannoilla jotenkin vaikeaksi. Ihan yksinkin. Johtunee juuri siitä että ei täällä Suomessa ole tuollaista. Kyllähän se pistää silmään että tissit on paljaana kun ne täällä peitellään tiukasti. Ihmettelen miksi muilla ei tule epämukavaa oloa, siis naisista puhun nyt.

Juuh kyl siel kaikenlaisia kilkuttimia yleensä näkee:D...yleensä siel on se nudistipuoli sit kans erikseen ainaski Inglesissä ja Fuerteventuralla ollu...koht lähetään lanzarotelle eikös sielläkin ole ne kuuluisat Papagaion rannat vai mitkä ne oli nimeltään?

[QUOTE="sss";28125859]Meillä ei Suomessa ole yläosattomissa rannalla -perinnettä. Mä tunnen kyllä oloni noilla rannoilla jotenkin vaikeaksi. Ihan yksinkin. Johtunee juuri siitä että ei täällä Suomessa ole tuollaista. Kyllähän se pistää silmään että tissit on paljaana kun ne täällä peitellään tiukasti. Ihmettelen miksi muilla ei tule epämukavaa oloa, siis naisista puhun nyt.[/QUOTE]

näin se on vähän minullakin, mutta kai kaikkeen tottuu :)

[QUOTE="aloittaja";28125879]näin se on vähän minullakin, mutta kai kaikkeen tottuu :)[/QUOTE]

Tottuu toki. Kun siellä viikonkin hiihtelee rannoilla niin varmasti on ok jo. Ihmettelen vaan kun tässäkin ketjussa kaikki oikein ihmettelee että mikä siinä on niin kummallista. Ihminen joka on viettänyt täällä Suomessa kesänsä ja menee yläosattomalla rannalle niin kaikki on niin normaalia kuitenkin. Tätä en oikein tajua.

Yhteistyössä