Lomailetko sinä valtioissa joissa hømøilu on lailla kiellettyä?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mua eivät homolait sinänsä kiinnosta hirveästi, mutta osana kokonaisuutta kyllä. Useinhan nuo maat ovat muutenkin sellaisia persläpiä ihmisoikeuksien ja hyvien tapojen suhteen. Eli menee kyllä boikottilistalle. Mutta esimerkiksi Venäjälle olisin voinut matkustaa ja sitä harkitsin aikeisemmin homojen asemasta huolimatta, mutta nyt on Ukrainan takia kokonaiskuva muuttunut. En tule koskaan olemaan missään tekemisissä Venäjän kanssa, jos vain suinkin voin sen välttää.
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Mua eivät homolait sinänsä kiinnosta hirveästi, mutta osana kokonaisuutta kyllä. Useinhan nuo maat ovat muutenkin sellaisia persläpiä ihmisoikeuksien ja hyvien tapojen suhteen. Eli menee kyllä boikottilistalle. Mutta esimerkiksi Venäjälle olisin voinut matkustaa ja sitä harkitsin aikeisemmin homojen asemasta huolimatta, mutta nyt on Ukrainan takia kokonaiskuva muuttunut. En tule koskaan olemaan missään tekemisissä Venäjän kanssa, jos vain suinkin voin sen välttää.
Täysin samaa mieltä!
 
vierailija
Mua eivät homolait sinänsä kiinnosta hirveästi, mutta osana kokonaisuutta kyllä. Useinhan nuo maat ovat muutenkin sellaisia persläpiä ihmisoikeuksien ja hyvien tapojen suhteen. Eli menee kyllä boikottilistalle. Mutta esimerkiksi Venäjälle olisin voinut matkustaa ja sitä harkitsin aikeisemmin homojen asemasta huolimatta, mutta nyt on Ukrainan takia kokonaiskuva muuttunut. En tule koskaan olemaan missään tekemisissä Venäjän kanssa, jos vain suinkin voin sen välttää.
Venäjällä homostelu ei ole kiellettyä. Homostelun ”tyrkyttäminen” on kiellettyä alta 18 vuotiailta.
Olen homostellut Venäjällä, Pietarissa parhaat UG bileet.
 
Näyttäisi olevan aika paljon muslimimaita tuossa kartassa, joten ei kiitos kiinnosta pätkän vertaa. Olen kerran erehtynyt Turkkiin ja se riitti.
Sama. Olen käynyt siellä kerran. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. Järkky mesta.
Mikäs nyt noin jurppii? Siellä nainen saa kerrankin osakseen huomiota, jota tuppisuut ja kömpelösormiset suomalaiset eivät osaa antaa :LOL:
 
  • Haha
Reactions: Palstapesu

Yhteistyössä