Loma sucks!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aiks!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aiks!

Vieras
En saa itteeni ylös sängystä ennen liki yhtätoista.
Lapset nousevat jo kahdeksalta, ja mä vaan kuuntelen.
Mitään ei huvita tehdä, rytmitkin menneet iha selälleen mulla.
Ahdistaa, ärsyttää ja tekis mieli vain paeta tätä perhettä ja taloa johonkin muualle ihan yksin!
Koulut alkaa vasta yli viikon päästä.

mulla keikahti rytmit sekaisin jouluna. olen edelleen lomalla ja olo on ihan töttöröö :/
kummasti piristi, kun aamulla pakotin itseni suihkuun, tein kokovartalokuorinnan ja rasvauksen, pesin hiukset jne. tein oikein kunnon puunauksen :D

nyt olo jo paaaaljon pirteämpi! kun vielä saisin itseni pois tästä koneelta *nolo*

Alkuperäinen kirjoittaja näin;22768182:
mulla keikahti rytmit sekaisin jouluna. olen edelleen lomalla ja olo on ihan töttöröö :/
kummasti piristi, kun aamulla pakotin itseni suihkuun, tein kokovartalokuorinnan ja rasvauksen, pesin hiukset jne. tein oikein kunnon puunauksen :D

nyt olo jo paaaaljon pirteämpi! kun vielä saisin itseni pois tästä koneelta *nolo*

:D Sama täällä. Heti ku tohinat oli ohi, niin lomakin sai tulla.
Ja nyt mä vaan laiskottelen.
Eniten ärsyttää se että vaikka loma onkin, niin kyllä lomalla täytyisi jotain tehdä. Tää tekemättömyys on niin väsyttävää, ja sen takia mua jo ahdistaa ja ärsyttää ihan kaikki.

[QUOTE="vieras";22768198]Mene 10:ltä nukkumaan.[/QUOTE]

Meen ennen yhtätoista, ja herään kyllä jo siinä kun lapset heräävät.
Mutta en saa itseäni ylös, vaan makoilen ja venyttelen pari tuntia sängyssä. :O
Ja kun ei ole sitä normaalia rytmiä niin ei huvita edes mitään tehdä.

Mulla samaa kuin ap:lla..Rytmit on oikeesti pyllyllyllään..arkena heräsin aina,joka aamu kl 4.

Koulu kun loppu,annoin itselleni luvan ottaa rauhallisesti--nukuin ekat kaks yötä 12-13 tuntia!Se oli mulle paljon...

Nyt tuntuu että en saa arkeen mitään normaalia tavoittelevaa rytmiä..herään aina kl 10 tai sen jälkeen,lapset heräilevät ennen sitä hyvän tovin..

En valita,mutta tiedostan sen että koulu kun alkaa taas tammikuun 10,on mun nyt jo aloitettava rytmin etsiminen..Kyllä se rytmi löytyy,mutta helpommin se katoaa...

Ah tiedän tunteen.

Mulla on tätä herkkua tiedossa vielä ensi viikkokin.

Joka päivä on joku asia mikä "pitää" tehdä. Maanantaina piti mennä ulos heti aamupalan jälkeen. Tiistaina piti käydä kirjastossa ja ulkoilla sen jälkeen.
Tänään piti imuroida, mutta imuri hajosi-vain 34 ikävuoden jälkeen- , nyt kohta on lounas ja sitten mennään taas ulos ja tänään on sauna. Huomenna ehkä käydään jossain museossa, perjantaina tehdään Uuden Vuoden aaton valmisteluja.

Eli sun kannatta keksiä aina jotain pientä telemistä, niin pysyy vire yllä ;)

Yhteistyössä