mitä päivitellä.. Ellei joku oo jo ehtiny mun selluliiteista tehdä aloitusta 
Mä kyllä yritin aktiivisesti olla tutkalla, mutta ei mitään :'(Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:No voi vide. Hukkaan meni sit seki reissu. :'(
Pitääköhän tehdä valitus johonkin?Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:No just.. Johan oli köyhä uimahalli..![]()
Eiks se nyt oo ihan selvä juttu? Kunnalle nyt ainakin. Ei kukaan tahdo uimaan mennä ellei ole mitään mistä mässätä sitten palstalla! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Pitääköhän tehdä valitus johonkin?Alkuperäinen kirjoittaja Valon kantaja:No just.. Johan oli köyhä uimahalli..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Reklamaation paikka. Tule huomenaamulla miun kanssa suihkuun niin nuo ongelmat korjaantuu :xmas:
Tai tulin raskaaksi, kun istuin ilman laudeliinaa saunassa?Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Kuitenkin sait itsellesi tämän päivän reissulla jalkasienen =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:![]()
Kiitos! Voinko sitten tehdä tänne avauksen "Miän kanssa suihkussa nähtyä"?
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Voit soittaa Seiskaan. Miä olen aina halunnut että miusta tilitetään. Kuvittele: "KKK tilittää järkyttyneenä, elämäni pullein rämemajava". Saat olla shokissakin jos haluat
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:![]()
![]()
Ne ei ehkä Seiskassa tietäis kuka mä oon
Palstailija 2+:lta, ja haluan tilittää kanssapalstailijan pulleasta majavasta..
Ei ehkä tunne, pitäiskö soittaa ja kysyä?Alkuperäinen kirjoittaja Miä:![]()
Meinaatko ettei ne tunne siua? Sivistymätöntä porukkaa :xmas:
Tuosta sai muistaakseni vain sukupuolitaudin.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Tai tulin raskaaksi, kun istuin ilman laudeliinaa saunassa?Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Kuitenkin sait itsellesi tämän päivän reissulla jalkasienen =)
Soita vaan. Muista sanoa että siulla on juttu plus kuvat, yksinoikeudellaAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ei ehkä tunne, pitäiskö soittaa ja kysyä?
Mutta jos naisten saunaan oli eksynyt joku yksinäinen siittiö, ja mä löin majavani sen päälle, ja oon raskaana, sehän voi olla jonkun palstalaisen miehen lapsiAlkuperäinen kirjoittaja Istafra:Tuosta sai muistaakseni vain sukupuolitaudin.
Luulenpa, että se toiveikas siittiö on menehtynyt siittiöt sisäänsä saaneen naisen mättäikössä, eikä ole raukkaparka edes päässyt lauteille saakka. Pelkäämäsi riski on hyvin pieni.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mutta jos naisten saunaan oli eksynyt joku yksinäinen siittiö, ja mä löin majavani sen päälle, ja oon raskaana, sehän voi olla jonkun palstalaisen miehen lapsiAlkuperäinen kirjoittaja Istafra:Tuosta sai muistaakseni vain sukupuolitaudin.![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel