Lokki valaisin - Yki Nummi- mielipiteitä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
itse juuri tänään ostin ison lokin keittiöön, ihanaa!!
iso lokki on tyylikkäämpi kuin tuo pieni

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/3/31/Yki_Nummen_valaisin.JPG

Kotimaista designia joo, mutta siinä vaiheessa kun tuotetta aletaan kaupata koko kansalle KodinAnttilan kautta, niin minusta kyseisen tuotteen design-arvo laskee rajusti. Tuote on eri tavalla arvokas -ja myös paremmin arvonsa näilyttävä- silloin, kun se ei ole massojen saatavilla

Alkuperäinen kirjoittaja rew:
Kotimaista designia joo, mutta siinä vaiheessa kun tuotetta aletaan kaupata koko kansalle KodinAnttilan kautta, niin minusta kyseisen tuotteen design-arvo laskee rajusti. Tuote on eri tavalla arvokas -ja myös paremmin arvonsa näilyttävä- silloin, kun se ei ole massojen saatavilla

Minulle on ihan sama vaikka samanlainen roikkuisi joka naapurissa, mitä se haittaa. Itse tykkään tosi paljon tuon muodosta ja sopii meidän funkkistyyliseen keittiöön.

En ostais itse !

Upea tuote mutta sitä saa varmaan ostettua R-kioskilta. Joka viikko joku halpahalli syytää mainoksen missä tuote on alennuksessa

No suomalaiset on tässä hyviä, iittala, marimekko (ennen uutta johtoa) kaikki pilasivat kantavat tuotteet myymällä halpahalleihin ja rautakaupoille....

En ostais itse !

Upea tuote mutta sitä saa varmaan ostettua R-kioskilta. Joka viikko joku halpahalli syytää mainoksen missä tuote on alennuksessa

No suomalaiset on tässä hyviä, iittala, marimekko (ennen uutta johtoa) kaikki pilasivat kantavat tuotteet myymällä halpahalleihin ja rautakaupoille....

No mä taas tykkään Iittalasta just sen takia että se on arjen designia eikä mitään ökykallista erikoiskauppatavaraa..

Aika neutraali suhtautuminen; liian kallis ollakseen vain valaisin.
Ihmetytti (imperfekti syystä että ihminen on jo kuollut), että miks ko. valaisimet oli laitettu vanhainkotiin.

Siis asukkaat siellä eivät tajunneet, vaikka olis ollut villasukka lampunvarjostimena. Ja niitä oli joka osastolla jokaisessa huoneessa.

Kaupunki olis voinut tuossakin säästää. Haloo!

Tulee jotenkin steriili olo, joten voin hyvinkin kuvitella tällasen jonkun leikkauspöydän päälle. Ei sovi meille.

Mua on alkanut ärsyttää se että näitä jumalattoman kalliita lamppuja on joka toisella ja usein yritetään niitten kautta olla jotenkin trendikkäitä, haetaan statusta ja vielä luullaan että ne sopii joka kotiin. Mulle persoonallinen sisustus ei tarkoita että pitäis olla kallis ja isoa nimeä.

Yhteistyössä